Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Löpö/kiisseli vielä senki takii parempaa osien liottamiseen kun bensa, ettei se haihdu niinku bensa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Ei tarvi, kunhan pyöristät terävät reunat.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
`ssami
- Liittynyt:
- 13.9.2010 19:29
kyllä tarvitsee jos siihen puristuksia haluat ! näkyy aivan selvät pysty urat
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Onkos tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa sivuhuuhtelukanavan kohdalla pelkkä roska, vai ihan lovi/ura?
Kyllä itse käyttäsin hoonissa, sillä jonkun verran näyttää pinnat olevan kiillottuneen. Puristuksia sillä hoonauksella ei valitettavasti saa, jos katsotaan pinnanlaadun mukaan. Parempi öljykalvo tulee hoonatulla pinnalla, eli öljy leviää tasaisemmin sylinterin seinämille. Jos sylinterin geometrisessa muodossa on pieniä heittoja, eli se ei ole täysin pyöreä tai sylinterin seinämän pinta "aaltoilee" kulumisen takia, niin hoonauksella saadaan se korjattua.
Jos uuden männän laittaa hyvinkin kiillottuneeseen sylinteriin, heikosta voitelusta johtuen voi mäntään tulla tämmöinen jälki, eli pientä metallien välistä kosketusta on päässyt tapahtumaan satunnaisesti.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Juu, hoonaukseen pytty menee. En muutaman aatkut hoonaan pois, en enempää, että sylkkä ei olisi väljä. Roskanjyvänen sielä on ja ennen kuin laitan kampuran ja pytyn kiinni, liotan niitä löpössä. Kiitos komnenteista!
Paska mikä paska.
`ssami
- Liittynyt:
- 13.9.2010 19:29
Shape kirjoitti:Puristuksia sillä hoonauksella ei valitettavasti saa
kokeilehhan ensin kiiltävällä sylinteriputkella puristuspaine mittaus ja sen jalkeen hoonatulla sama toimenpide
itsellä nousi 0.7 bar puristukset ohipuhalluksen hävitessä/vähentyessä...
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Kappas, jäi tuohon aikasemman viestin loppuun laittamatta, että tästä aaltoiluista tai epäsymmetrisestä muodosta voi tulla puristuksissa katoa, kun männänrenkaat eivät täysin ole sylinteriä vasten joka kohdassa. Mutta kuiten sanoin aikaisemmin, hoonauksessa ei saada lisää puristuksia pinnalaadun takia. Itseasiassa vasta hoonatulla saadaan usein huonompi tiveys, mitä pari sataa ajetulla sylinterillä, sillä sylinterin ja männänrenkaiden välillä on lähes aina muotoeroja. Vasta sisäänajon jälkeen nämä pinnat ovat hiotuneet toistensa mukaisiksi ja ovat mahdollisimmat tiiviisti toisiaan vasten.
Tuo 0,7 baria voi tulla siitäkin jo, että on asennusöljyt sylinterinpinnalla, eikä sylinteri ole "kuiva". Ja jos mittaus on tehty eri männillä/m-renkailla, niin siitäkin tulee helposti tuo ero.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
`ssami
- Liittynyt:
- 13.9.2010 19:29
molemmat uudella männällä ja uusilla renkailla. kuivana en ole kertaakaan laittanut sylinteriä poikoilleen..
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Paketti tuli ja on haettu postista. Laakerit oli oikeat jne.
Veljellä meni kampiakselin kierteet lohkon vaihdossa. No nyt on tilattava uusi kampura siihen.
Kierretyökalu maksaa 15€ ja uusi kampura 40€..
Samalla Soliferiin 63cc pytty kiinni.
Kysymys: Kannattaako ostaa keraamisella päällysteellä olevan pytyn vai ihan perus 63cc? Hintaeroa löytyy 20€, vakio 63cc maksaa 30€, kun tuo sen 50€.
Samalla aika varmasti pelkkään projektointii toisiin lohkoihin ajattelin kustomoida minarellin 10mm pytyn kiinni. Syy: Minarelliin löytynee enempi pyttyjä halvemmalla. Kiertokangilla on pituuseroa 2mm. Jos tuosta ei tuu yhtään mitään, pytty myyntiin.
Paska mikä paska.
The Eki
- Pyörä:
- Huoleton hevoseton mies!
- Paikkakunta:
- Haukipudas
- Liittynyt:
- 11.4.2011 18:25
mikset osta suoraan 72cc kun ovat saman hintaisia? ite ainakin suosittelen
tuli kivasti lisäpotkua fuikkeliin:D
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
No kun tuo on oikeestaan veljen mopo ja se on v*tunmoinen pelkurin
pelkää, että 72cc kuulostaa jo viritetyltä. Oma mielipide: PASKANMARJAT! Noh, jos veli haluaa 63cctä niin laittakoon.
Paska mikä paska.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Laitat 72cc kiinni, ja sanot että se on 63cc. Jaksaa sitte kiihtyä ja vääntää mäetki ylös.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
The Eki
- Pyörä:
- Huoleton hevoseton mies!
- Paikkakunta:
- Haukipudas
- Liittynyt:
- 11.4.2011 18:25
Zoner v2 kirjoitti:No kun tuo on oikeestaan veljen mopo ja se on v*tunmoinen pelkurin
pelkää, että 72cc kuulostaa jo viritetyltä. Oma mielipide: PASKANMARJAT! Noh, jos veli haluaa 63cctä niin laittakoon.
Sanot sille että paskat se kuullosta mitenkään eriltä verrattuna 50cchen. änkällä tehää moposta vakion tai viritetyn kuulonen..
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Ooke, 72cc pytty tulee kiinni. Ei se 22cctä kuulosta nelarissa missään.
2 tahdissa voi ehkä enemmän..
Paska mikä paska.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista