Bolttis katteet? Kuituperä odottaa tuolla tallissa kevättä, että pääsee kuiduttamaan loppuun. En jaksa tuolla pakkasessa kuiduttaa mitään, kun mulla ei tallissa ole sitä lupa tehdä. Ajatuksena on, jos jostain löydän bcdn perän halvalla, niin kuidutan sen mieluummin.
Kaikkihan johtuu siitä, että rahaa tulee vain pieniä määriä kerrallaan, jolloinka suuriin investointeihin ei ole jatkuvasti varaa. Työtä on kyllä käyty kyselemässä pitkin syksyä, mutta ei täällä hirveästi paikkoja ole.
Kyllähän tässä on jauhettu melko paljon, mutta en jaksa ottaa minkäänlaista stressiä enää, koska pian mulla on palikat laittaa tekniikka kasaan. Jotta pääsen lohkoja avartamaan, tarvitsen sylinterin, jota mulla ei vielä ole, mutta josta käyn nyt kaupaa
Kaiken lisäksi kaikkea muuta pientä on hidastuttanut se, että mun ruoska et et ole oikein toiminut, joten tallille en ole oikein päässyt. Ja tässä on tullut kuitenkin myytyä paljon turhaa kamaa pois, jotta saan osia hommattua. Käytännössä kaikki raha minkä jostain saan, menee tähän projektiin. On tässä välillä tullut mietittyä, oliko edes fiksua, mutta un mä jotain aloitan niin se myös saatetaan loppun. No worries. Ens viikolla ostan ainakin italkitin kisasähköt ja annan roksin sähköt katsottavaksi thounimakaroonille.
Ps. Kirjoitettu puhelimella
edit. Niin ja tarkoituksena on nyt rakentaa tekniikka kuntoon, vielä en tiedä oikeastaan mikä pytty sinne tulee, kun tuon MHR Racingin saisin suhteellisen halvalla ostettua. Jos sitä ei niin sitten täytyy katsoa tilille ja tilata Stage6 Racing mk2, kampura, loput variaattorin hilppeet ja V-Forcet niin on tekniikka kasassa. Taitaa olla niin, että repeän just ja just tuohon
Hidas eteneminen on siis selitetty, ja tämä rakennetaan mahdollisimman valmiiksi huhtikuun loppuun mennessä. Jotkut ei varmaan tykkää kun ei paljoa etene, mutta mua itseä se ei haittaa, kun se on kuitenkin selvitetty, että ensi keväälle tämä tehdään.