Tietenkin jatkuu kun aina ehtii hajoamaan mitä erilaisilla syillä. Itse tykkään tuosta maskista vaikka se on ns. "massaa", itsellehän tätä pyörää teen.
Viimeksi muokannut JX päivämäärä 28.4.2016 0:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Alkaa tää mopo jo oleen sellasilla tehoilla ettei enää tekniikka olen rajottavana tekijänä nopeudelle, ilmavastus kun kasvaa aika suureksi +100km/h jälkeen tolla rungolla, et ois mielenkiintone nähä millai tää moottori jaksais mennä jossain kyykkymopossa.
Onhan nuo ranskan ja italian pojat tämmösiä sovitelleet kyykkyihin(Ainakin Airsalin Xtremeä joka on melkein vastaava). Kyllä tämä kulkee ihan tarpeeksi hyvin sinne 120km/h asti kunnes välit loppuu, eniten tuo kiihtyvyys ja lähtö on tässä vehkeessä se idea vaikka en harrasta keulimista.
Siinä pienet "viivat", hussekuski ei osannut lähteä ja luovutti heti.. carinan 1.6L mylly ei oikeen vedä.
Viimeksi muokannut JX päivämäärä 10.5.2016 14:58, muokattu yhteensä 2 kertaa
Oliskohan sytty pielessä/aavistuksen verran laihalla tai molempia? näyttäs olevan "rotankoloa" männässä, vähän niinku hiekkapuhallettu... onko pakoaukon kohilla enempi?
Ennakon pitäisi olla kohdallaan kun ei potki/nakuta yhtään ja säädetty 45mm iskulle 0.35mm ennen @YKK mutta varalta säädän uudelleen. (40mm iskulla oli 0.4mm) Kaasarin säädöt on mahdollisesti laihalla pääsuuttimen osalta vaikka testaamalla säädin hieman rikkaammalle kuin tehtaan ohjeet. Täytynee tilata suutinsarja ja lähteä isommasta pienempään päin hakemaan kun ei löydy pakolämpömittariakaan että saisi tarkasti haettua.
Pakoaukon kohdalta se on kilkannut renkaan aina jumiin ja pikku skraadut helmassa.