-Miksutus- kirjoitti:Ainakin tässä vaiheessa etukate on ehdottomasti liian muhkun näköinen ja aukko minun mielestäni liian iso, muutenkin tuo etukate+sisäkate kombinaatio ei sovi minun silmään ollenkaan, en tiedä miten sitten kun on maalattu. Perä on komea ja kyllä mä veikkaan, että keulakin näyttää paremmalta valmiina joten innolla odotan lopputulosta Ehdottomasti leveämpää/isompaa vannetta, sitten keulakaan ei tosiaan olisi niin pahannäköinen, kyllä sä jotenkin tuohon erilaiset vanteet saat sovellettua
Joo, sisäkatteeseen voi keksiä vielä jotaki. Aukko on luonnossa vain 30cm korkea, joten ei silti älyttömän iso, muistakaa että tää on pienempi ku roxi Katsotaapa sitte tosiaa miltä näyttää ku hiottu ja pakkeloitu kokonaa Vanteistaha täällä on jo aika paljon puhuttu ja mikäli on mahdollista, kesän mittaan vois tulla fude racen isommat lohkot ja leveämpi keula, tämä mahdollistaisi isommat ja leveemmät renkaat.
sepo kirjoitti:aika norsu on
keulalle ostat multa metran 220mm kelluvan levyn
Pitää vähä olla En tiedä saako tuoho nii isoo Ku vanne on 10"
Veli-Vihannes kirjoitti:Miksi jätit tuon postilaatikon etukatteeseen?
No ei tullu mielee miten sen sais poiskaan tuosta
Putket tulee tuohon niin on jo sillä erin näköinen, ja sisäkatteeseen kehitellään vielä jotaki. Vai meinaakko tota "syylärin" aukkoo?