Éki
- Pyörä:
- Ex. Aerox -10 Ex. Nitro -00 Ex. Aerox -02 Ex. Aerox -06 Nyt. Aerox -03 orange projekt
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 18.7.2009 20:45
Itseasiassa ei ole sama tuo matta maalaus, hyvä mattamaalaus on helvetin vaikea tehä ruiskulla. Kiiltävällä itsekkin alottasin
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Totta sinun atte täytyy tämä vetää kiiltävällä, kyllä se tähän sen verta paremmin sopii.
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Osaatte kyllä puhua mut ympäri. Mattapintaa ei voi ees myllyttääkkään tai vahata. Joten vejetään se sitte kiiltävän mustalla akryyli maalilla. Pitää kattella mitäs kaikkea tuun sitten tarviimaan. Ainaki muoville soveltuvaa pohjamaalia ja sitte se musta ja kovetteet ja ohenteet ja puhdistusaine ja sekoitus mitta-astia. Ja tinneriä ruiskunpuhdistusta varten.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Noniiiiiin!
_Markus
- Pyörä:
- Naked nrg 98
- Paikkakunta:
- Pyhäranta
- Liittynyt:
- 24.10.2009 23:01
-atte- kirjoitti:Osaatte kyllä puhua mut ympäri. Mattapintaa ei voi ees myllyttääkkään tai vahata. Joten vejetään se sitte kiiltävän mustalla akryyli maalilla. Pitää kattella mitäs kaikkea tuun sitten tarviimaan. Ainaki muoville soveltuvaa pohjamaalia ja sitte se musta ja kovetteet ja ohenteet ja puhdistusaine ja sekoitus mitta-astia. Ja tinneriä ruiskunpuhdistusta varten.
Kannattaa opetella maalaamaan vesiohenteisella maalilla. Ei tarvitse ruiskuakaan kuin vedellä putsailla.
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Vai helkutti! Pitäiskö suosiolla vetästä ihan kunnolla joku kaunis helmiäis väri pintaan lakkoineen? Ei tulis ees paljoa kalliimmaksi se lysti kuin normi mustan vetäminen.
Kun kerran ruvetaan panostamaan maaliin niin sama vetää sitten ihan kunnolliset värit.
Anteeksi nyt tämä minun sekavuus mutta oon ruvennu heräämään kolostani.
Mielipiteitä pitää antaa!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
^^pazi^^
- Pyörä:
- 4 pyöräinen
- Paikkakunta:
- Iisalmi
- Liittynyt:
- 4.3.2009 19:13
Jolloin kuivumis ajat ovat pidempiä ja lämpöä pitää olla enemmän. Kannattaa myös muistaa ettei kaikkien tiivisteet kestä liuottimia välttämättä jos ne on"vesiväri" ruiskuja. Itse en ehkä kuitenkaan ihan vedellä pesisi sitä ruiskua vaikka ovatkin vesiväriruiskuja
Mut kiiltävää tottakai,ruiskulla on vaikeaa maalata tasasesti mattaa että kaikkialla olis saman verran väriä ettei pinta olis laikukas
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Ainaki tossa ruiskun pakkauksessa sanotaan että on kaikenlaisille maaleille.
Ja jos saan koululla maalata niin siellä on ainakin se 20astetta lämmintä.
E: Ääh lopetan tän pähkäilyn täälä netissä. Teen miten parhaaksi katson ja sillä sipuli. Tykkäsitte tai ette.
Ja pistin Scootzstoresta tulemaan seuraavaa kamaa:
1 x Stage6 Medium vastapainejousi Minarelli
1 x Stage6 pikakaasukahva kromi
1 x Motoforce bensaletku oranssi 1m
2 x Scootzstore tarra
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
Mitään erillistä vesiväriruiskua oo tietääkseni? kaikki maalit ruiskut joissa on se 1,3-1,5mm neula käy kaikille automaalityypeille paitsi joillekki flake yms jotka tarvitsevat isomman neulakoon. Jos vesivärillä/värimassalla maalaa niin ruisku pestään ehdottomasti ennen ja jälkeen maalausta vedellä. Ja suosittelen, että jos joku tai atte maalaa vesivärillä/värimassalla niin ei vedä maalipinnan kuivuttua millään rasvanpoistolla tms ennen lakkausta jos siinä on roskia pinnassa vaan tahmaliinalla tai paineilmalla roskat pois muuten voit sanoo hyvästit maalipinnalle.
Vesivärin/värimassan hyvä puoli on se, että sen saat kuivaksi paineilmalla jolloin ei tarvitse odottaa sitä maalin kuivumista vaan pääsee heti lakkaamaan. Suosittelen atenkin vetämään katteet jos ne on suht tasaiset että voi maalata ilman suurempia pohjatöitä esim 800p sit rasvanpoisto, pohjamaali, rasvanpoisto ja sit pintamaali ja lakka niiku varmaa tiiät kanssa alan ihmisenä
Sori mainostus mutta tässä:
http://teroturkkelin.blogspot.fi/ olis mun blogi joten halukkaat voi käydä tsekkaa mun maalausprojektia jonka tein yksin omana projektina koulussa. Atte onki tota blogia seuraillu ,mutta muut voi kattoo
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
-atte- kirjoitti:Vai helkutti! Pitäiskö suosiolla vetästä ihan kunnolla joku kaunis helmiäis väri pintaan lakkoineen? Ei tulis ees paljoa kalliimmaksi se lysti kuin normi mustan vetäminen.
Kun kerran ruvetaan panostamaan maaliin niin sama vetää sitten ihan kunnolliset värit.
Tästä minä tykkään!
^^pazi^^
- Pyörä:
- 4 pyöräinen
- Paikkakunta:
- Iisalmi
- Liittynyt:
- 4.3.2009 19:13
iha vaan et ainakin meil on erikseen vesiväri ruiskut, peset semmosen ruiskun tinnerillä nii yhtä klönttiä se maali siel ja monen tunnin puhdistus edessä. Mut ei voi ne ruiskut tietty vedelläki pestä mut meil koulus siin oli jotakin mut en muista nyt mitä siin seassa oli
Tohon puhdistukseen et kyllä sillä rasvanpoistol voi ottaa varovasti jos on likaa tullut, kunhan on noille "vesiväreille" käypästä ettei oo liuotinpohjasille. Senkin huomaa kyllä sit vaikka kantapään kautta kumpaa se on
Mut odotellaan innolla tuloksia mitä -atte- saa tehtyä
hirvisorsa
- Pyörä:
- Yamaha DT 06' [EX]
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 20.6.2012 22:35
^^Tuo näyttäisi todella hyvälle!
Katso
galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Iltaa vaan kaikille.
Tänään kävimmen veljen kanssa asentamassa sylinterin paikoilleen. Laitettiin matalin pytyn korotiiviste, koska vakiokansi on niin korkea. Kanavat ovat kuitenkin hyvin auki myös alakuolokohdassa. Puhdistin vakio iskarinkin. Eipä uskoisi että se on vanhempi kuin minä.
Kunhan laitetaan skootteri rullaavaksi jälleen niin kokeillaan sillä lyhkäsemmällä iskarilla ja otetaan tietysti kuvia. Käyn keskiviikkona moposportista hakemassa tanko adapterin koska toi kaksiosainen adapteri tulisi aivan liian matalaksi selkääni ajatellen. Ja tosiaan se moposportin adapteri on sinieloksoitu niin sen käsittelen alumiinin väriin.
Ja jos joku ihmettelee että projekti on hidastunut niin syynä on yksinkertaisesti se, että isäpuoli on vienyt elämäniloni täysin. Mutta onneksi tämän projektin ansiosta sitä on edes hiukan. Otin myös pari kuvaa.
Onhan tuo moottorin ulkonäkö hieman parempaa päin mennyt.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Hyvältä näyttää!
Taidankin tulla sun kanssa käymään siellä moposportissa keskiviikkona, jos sopivaan aikaan menet. Täytyy käydä valittamassa tuosta DTn ryypystä
Tsemppiä myös sen isäpuolen kanssa...
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Hienolta näyttää.
Millon käyntiin?
Joo, isä puolet on perseestä, kokemusta on
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista