Yhtä kokemusta rikkaampana taas.
Kalis Car Show on ohi ja Kymco Agilityni oli ainoa kaksipyöräinen näyttelyalueella.
Itse GTI Magazinen kuvaaja Jape kävi kuvaamassa Kymcoa.
Vettä satoi koko shown ajan välillä kovempaa ja välillä vielä kovempaa.
Yli 10 ihmistä otti kuvan Kymcosta.
Kiva oli katella miten ihmiset reagoi nähdessään takavanteen. Aikuiset autoihmiset nauroi tietenkin. Hauskaa.
Lapset tykkäsi ja yhden lapsen isä tuli oikein haastattelemaan.
Kuvia sain otettua tasan 2 koska ihmisiä oli ruuhkaksi asti ympärillä ja en mielellään kuvaa tuntemattomia.
Mopo itsessään oli hyvin mielenkiintoinen ajettava. Tanko oli erikoinen käsitellä korkeuden ja leveyden vuoksi pienellä eturenkaalla. Kyyti oli tasainen ja erittäin miellyttävä. Kotia päin kun ajelin sieltä sateessa niin mopo pätki lopussa kovasti ja ei päässyt kuin 15km/h, mutta pääsin kotiin asti. Tuskin hitusen paremmilla keleillä on moista ongelmaa.
Sade pilasi takakatteet, tuli tummia jälkiä kun ei ollut saanut viikkoa kuivua. Mutta pääsenpähän niitä maalailee!
Jos ensi vuonna menen samaan tapahtumaan niin pitää kehitellä jotain vielä erikoisempaa että mielenkiinto pysyy.
Kohta pitäisi saattaa Kymco oikeesti ajokuntoon että voisi sillä huristella keskustan läpi perjantaisin ja ottaa uusi projekti työn alle.
Siirtolupa on kyllä mopoon mahdollinen, mutta maksaa enemmän kuin peräkärryn vuokra.
En vieläkään ole varma olinko oikealla F alueella kun vieressä oli volkkari kuplia ja muita sen tyylisiä.
Kalis Car Show on ohi ja Kymco Agilityni oli ainoa kaksipyöräinen näyttelyalueella.
Itse GTI Magazinen kuvaaja Jape kävi kuvaamassa Kymcoa.
Vettä satoi koko shown ajan välillä kovempaa ja välillä vielä kovempaa.
Yli 10 ihmistä otti kuvan Kymcosta.
Kiva oli katella miten ihmiset reagoi nähdessään takavanteen. Aikuiset autoihmiset nauroi tietenkin. Hauskaa.
Lapset tykkäsi ja yhden lapsen isä tuli oikein haastattelemaan.
Kuvia sain otettua tasan 2 koska ihmisiä oli ruuhkaksi asti ympärillä ja en mielellään kuvaa tuntemattomia.
Mopo itsessään oli hyvin mielenkiintoinen ajettava. Tanko oli erikoinen käsitellä korkeuden ja leveyden vuoksi pienellä eturenkaalla. Kyyti oli tasainen ja erittäin miellyttävä. Kotia päin kun ajelin sieltä sateessa niin mopo pätki lopussa kovasti ja ei päässyt kuin 15km/h, mutta pääsin kotiin asti. Tuskin hitusen paremmilla keleillä on moista ongelmaa.
Sade pilasi takakatteet, tuli tummia jälkiä kun ei ollut saanut viikkoa kuivua. Mutta pääsenpähän niitä maalailee!
Jos ensi vuonna menen samaan tapahtumaan niin pitää kehitellä jotain vielä erikoisempaa että mielenkiinto pysyy.
Kohta pitäisi saattaa Kymco oikeesti ajokuntoon että voisi sillä huristella keskustan läpi perjantaisin ja ottaa uusi projekti työn alle.
Siirtolupa on kyllä mopoon mahdollinen, mutta maksaa enemmän kuin peräkärryn vuokra.
En vieläkään ole varma olinko oikealla F alueella kun vieressä oli volkkari kuplia ja muita sen tyylisiä.