Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Pyynnöstä laitettu lukkoon. pbt laita YV:tä mulle, tai jollekkin pinkkinickiselle kun haluat tän auki.
Toivottavasti rattaat löytyy pian.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Olen tehnyt comebackin!
Joo projekti jatkuu siitä mihinkin se jäi eli siis vaihderattaat vaihtoon ja kone kasaan.
"uudet"
vanhat
Onhan niissä selvä ero
Ulkoasulle ei ole tullut mitään muutosta kun ei voi tälläsillä pakkasilla omassa tallissa maalata. Jos ulkona on 10 astetta pakkasta niin sillon tallissa on 3 astetta pakkasta. Ja ruiskulla maalaaminen melkeinpä tarvitsisi 10 astetta lämpöä. Niin joo paljon GPM vaatii sisään ajoa?
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
- Paikkakunta:
- Jossain siellä
- Liittynyt:
- 29.12.2008 16:18
Kunnon lämmitys, vaihtelevaa ajoa, ei moottorijarrutusta. Jäähdytä kunnolla.
Kovaa ajoa!
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Joskohan sitä huomenna saisi ispiraatiota mennä kasaamaan koneen? Tai siis tänään kun kelloa katsoo. Mutta kummallahan yläkerralla sen kasaisi Metrakitillä vai vakiolla? Tietysti vakio olis valmiinä säädöissä ja metraan pitäs tehä imukaula. Joten tällä kertaa vakiopytyllä kasataan. Jos sitä vaikka keväämmällä ottas metralla huiput.
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Koneen kasaus ongelmia ja paljon. Mitenkäs tuo pitäs niinku kasata kun ei mene mikään vaihde päälle?
Tontz
- Pyörä:
- Kawasaki kmx -99 ja -89
- Paikkakunta:
- Suur-kouvola!
- Liittynyt:
- 29.3.2010 20:10
Meillä oli joskus sama, 2 kertaa oli avattu ja katottu kaikki uuestaan ja taas läjässä, kunnes tajuttiin että vaihteensiirtäjän jousi oli laitettu väärällä tavalla.. -_- niin yksinkertainen, mutta niin perseestä
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Wipiii! Onnistunut päivä projektilla. Huomenna olisi luvassa koneen nosto runkoon ja gpm:än ekat savut.
Vääntynyt siirtäjän haarukka haittasi kokoamista. Joten se oikaistiin. Empäs olekkaan pitkään aikaan tehny mitään noin hartaasti ja panostaen kun oikeen uudet tiivisteetkin hommasin.
Ei ainakaan olleet kalliit kun 5,10€ maksoi sarja missä oli lohkojenkeski tiiviste, kytkinkopan tiiviste, alatiiviste ja kannen tiiviste. Kuvia en jaksanu otella kun jokanen joka on joutunu avaamaan tunan koneen niin varmasti muistaa minkälaiset kamat sielä on. Kerkesinhän jotakin vahinkoja tapahtumaankin mattopuukolla peikaloon. Pari neulalaakeriakin kerkesin hukkaamaan noh onneksi niitä oli pari varastossa.
Tulipas tekstiä noh sentään projekti edistyy.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Kuvia kuvia!.. hyvä, että tuli vaihelaatikko kuntoon. Paljon maksoi korjaus?
Paska mikä paska.
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Ei ainakaan oo niitä vaihdelaatikon sisuskaluista kuvia kun en siinä tohinassa hoksannu ottaa. Ja vaihderattaat oli 40 €, tiivisteet oli sen 5,10€ ja pari neulalaakeria 2€ eli semmonen 47,10 € Tietysti kytkinlevyt vaihoin kun oli siinä kone auki niin meni samalla ne oli jonkun 9€.
Rahaa on kyllä palanut aika reilusti omasta mielestä mutta minkäs sille voi kun on sen verran vanha ja harvinainen mopo.
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Noniin savut otettu ulos ja testi kierroskin ajettu. Kyllä koneessa ainakin on ne 1,5 hp talella ehkei enemmän. Siitä vaan päättelin että kun ei oikeen tahdo pipo päässä pysyä enää kolomessalla.
Noh pari kuvaa satuin ottamaan.
Esi lämmitetyt työkalut helpottavat asiaa jos ei ole lämmintä tallia:
Armottomat tuninki ketjut:
Hitusen isompaa suutinta kaipaisi mutta menee se tuollakin. Pitää vaan neulaa ja ruveja säädellä.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Vaihda isompaa suutinta äläkä säätele vielä neulaa ja seosta...
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Omituista kyllä alakierroksilla tuntus että käy rikkaalla mutta tulpan väristä päätellen käy laihalla. Ja sitten tietysti suutimet menny hukkaan.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Mutta tulppahan nyt ei mikään luotettava tietolähde ole.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Mahtava säkä taas mulla. Nyt sitte mopparille ilmestyny noita 38,5 l-profiileja. Vaikka taitaa toi gpm olla parempi mutta se ei oikeen oo kunnolla ku joutu tekeen sen sovite helan sinne. Mutta voishan sellasen dinaminin ostaa varastoon.
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Vai että GPM kestää:
Noh onneksi ei pytyssä jälkiä näkyny ja renkaan puolikas menny pakoaukosta pihalle.
Sitte vaan ootteleen sitä mopparin pakettia.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista