n3d kirjoitti:No johan oli aikakin tulla tänne päivittelemään
Ei ainakaan uniikki tule kun haetaan alkuperäislookkia
Vaikee mankista muutenkin on saaha uniikkia kun amerikanmaalla on tehty 3 metrisiä mankeja ja suomessakin on turbotettuja yksilöitä
Mutta pakko se on silti seurata kun oot saanu hienoja pelejä aikaseks. Muistahan ajellakin välillä
Nooh uniikkia nyt on pirun vaikia mankista saada muutenkaan, katotaan jos siitä toisesta tekis jotain vähän jännempää
Toisaalta sekin on aito puolari niin sekin kannattais tehä alkupeäris lookkiin.
Joo koitetaan kerkii välillä ajellakkin ja tehä muutakin kun autohommia.
Monkesiin löyty vähän lisää osasia
Kävin hakemassa kaupasta vähän muttereita ja pultteja, nyt kun kerta tehään siistiä ni tehään nyt sit taas uusilla nippeleillä.
vissiin 3. kitti kerroksen jälkeen rusina alkoi näyttämään taas pyöreeltä.
Vielä pitää tuo spräekitti hiosta jollain slimillä paprulla.
Tuskailin tässä että pitäiskö se vakio kone käyttää auki, se on joku 7000km ajettu, ei pitäs olla vielä kilsat eikä mitkää mankin vakio motille. Siis toimivahan se on muuten mutta öljyä se tippaa.
Hei jos jollain on monkin osia myytävänä niin mua kiinnostais
-Bensahana
-ilmanputsari
-finn-speedit
Nooh, koitetaa saaha monkesii eteenpäin kun vielä tuola oottelee se toinenkin mokoma... Siitä sit puuttuuki vähä enempi tavaraa.
Ainiin nytkun muistin niin mulla ois vieläkin se paperiton raisu, sen lisäks mulla on kampura vikanen rabasa... Hmmmmmmmmmmmm
Sen lisäks löytyis, 18mm, 21mm, 24mm kaasarit, imukaulan voi tehä ite, putki tottakai DIY... Siihen kaveriks (taino oikeistaan päin eli tämän kaveriks) joku alumiini 70cc pienillä hipistelyillä. Vois muuten raisukin alkaa liikahtaa
-VinskiMo