Morjesta!
En oo päivitelly vähään aikaan kun oon ollu kipeenä ja en oo oikeen saanu mitään aikaseksi, mutta asiaan eli tuli ostettua motonetistä tuollanen hiomasetti ja sillä tullu kiilloteltua vähän kaikkea, helpotti todella paljon esim äänenvaimentimen kiillotuksessa, kun ennen oon kiillottanu vaan käsin hiekkapaperilla
Samalla oon miettiny tolle änkälle parempaa kiinnityspantaa tai jotakin kn nyt vain ruma pätkä reikärautaa.
Ja DT tuli purettua tässä välissä ja putsattua runko läpikotasin ja moottori. Moottorin tulen maalamaan uusiksi vielä talven aikana, koska jostain kohtiin maali lähtenyt.
Tarttisin nyt hieman apuja tuossa T-palojen kiillotuksessa, eli ajattelin ne kiillottaa peiliksi, mutta mitenkä se onnistuisi? Apuja tarvitaan!.
Pinnoja oon kanssa alottanu kiillottamaan ja aion keskötkin maalata jollakin värillä talven aikana ja pistää vanteet muutenkin priimakuntoon.
Oon sopimassa diiliä yksistä rockwellin katteista detsiin, eli sellaiset tarrat olisi tulossa ja siihen ympärille rupeaisin detsiä kasaamaan, että sopisi hyvin yhteen. Takahäkki tulee ainakin saamaan väriä niskaan talven aikana tai sitten kiillotan?
tummenuskalvoa olisi kanssa tulossa
Eli nyt kun oon parantunu alkaa päivitystä
oikeasti tulemaan.