Tänään oli oikeen urakka päivä.
3 laitetta saman päivän aikana etenemään jotenkin. Eli kohteena olivat cpi, kymco sekä aprilia.
Aloitetaan cpi:stä:
Koson mittari siirretty kymcosta cpi:hin. Näppärästi meni paikalleen.
Astinlaudat sekä pohjakate paikallaan.
Aprilian tilanne:
Piaggion lohkot sovittelussa, purettu turhat hilppeet pois.
Aprilian koneen kiinnike (morini)
Kuvassa olevat nuolet osoittavat mihin suuntaan poikkitukea pitäisi siirtää. Tällä hetkellä pakoputki tulee keskelle tuota poikkitukea joten sitä on muokattava taaksepäin.
Rälläköin ja hitsaan kappaleen uusiksi ensi viikon aikana.
Kymcon tilannetta:
Löytyi nurkasta pölyyntymästä cpi:n vakiokeula + vanne joten päätin kokeilla.
12 tuumainen vanne menee paljon paremmin paikalleen kuin 13" johtunee aivan siitä koska kymcossa on vakiona 12 tuumainen vanne. Pystyi madaltamaankin aivan "tappiin". Ehkäpä tässä on uusi kokoonpano keulaksi?
Kymcosta siis tulossa low, slow and show mallia, joten ei tarvi pelästyä muutosta entisestä versiosta.
Vanne saanee sliksirenkaan päälleen.
Stage6 RT-keula myyty nimettömälle.
Nyt löytyy ylimääräisenä gyroneticsin diamond vanteet sekä s6 280mm monster levy adaptereineen! Tarjousta kehiin YV:llä!
Sellaista tällä kertaa..
Seuraavaan kertaan
LarZu
"LarZuhan on kiistatta Mototin eeppisin mies"
http://www.scootzstore.fi/