Nonni, nostellaas vähän. Juurikaan ei oo tapahtunu kun motivaatio ollu vähän vähissä muiden harrastuksien takia, mutta nyt kun kevät on koittanu niin alkaa intoki palailemaan! Elieli, tässä on nyt parina päivänä tullu tehtyä pientä siistimistä tallissa jne.
Nyt kevään koittaessa on myös suunnitelmat joutunu rukkaamaan uuteen uskoon, kun veli haluaa jostain syystä tuon mun ruoskaDTn kunnostaa kevään aikana itselleen hyväksi, joten tästä joudunki nyt sitte tekemään jonkinlaisen tehokkaankäyttiksen... Tämä tietenki tarkottaa, ettei tällä ajella vain hyvinä päivinä, vaan välillä myös huonompina päivinä. Ja se tarkoittaa sitä, että mun mielestä ei ole kovin mielekästä lähteä kiillottelemaan noita osia, mitä on ollu suunnitelmissa. Se tarkottaa siis lisää maalaustöitä.
Koneen maalaan vannehopeaksi, samanlaiseksi kuin tuolla Team NLRn leirissä on tehty. Näyttää mukavan siistiltä. Vanteet saa luvan jäädä mustiksi, käsittelen ne toki huolella mahdollisimman siistin näköisiksi. Etupumput maalaan varmaankin myös vannehopealla/kiiltävällä mustalla. Mielipiteitä?
Ja koska tästä ei nyt sitte tuukkaan mikään mukava kesäpäivien skootteri, niin stunttilinja on sitte varmaa ihan hyvä. Sellasesta oon nyt haaveillu vähän pidemmänki aikaa ja keuliminen on todellaki ollu ajatuksissa... Tämä siis tarkoittaa hyvästejä myös kuituperälle, katotaan jos keulimaraudan värkkään.
Todellakin saa antaa kritiikkiä suunnitelmanmuutoksesta jos haluaa, mutta uskon, että jos oisitte samassa tilanteessa, niin monet tekisivät täysin samallatavalla.
Tekniikka tässä nyt ei kuitenkaa muutu enää. Tilailla pitäisi V-forcet, etuvari ja kampiakseli + jotain satunnaista sälää..