Koneen kiinnikettä leikattiin ja siirrettiin tuo poikkituki eteenpäin.
Ei osu putki enää
Vanteet hiekkapuhallettu, ensi viikolla pulverimaalaukseen. Väriksi tulossa perinteinen kiiltävä musta. Vanteet päällystetään stagen slickseillä
YSS:n E-sarjan iskari (Aprilia SR Factory) 290mm ja Polinin carbon-koropala saapuivat
Nykyhetki. Meni pari viikkoa puslia työstäessä. Morinin koneenkiinnikeen akseli on siis 12mm ja piaggion 10mm. Tästä syystä lohkojen puslia täytyi muokata. Muutaman poranterän jälkeen ne saatiin porattua oikeaan kokoonsa ja akseli sopi paikalleen. Vielä tämän jälkeen lisäsin akselin putken lohkon väliin ja paketista tuli varsin jämäkkä!
Tässä vielä kuvaa:
Nyt voi taas tyytyväisin mielin jatkaa projektia sillä ns. "vaikein" vaihe on ohi. Piaggion kone on muokattu kiinni morinin kiinnikkeisiin. Seuraavia vaiheita projektissa ovat:
-Moottoriin vaihdetaan malossin kisasähköt (HPI:n sähköt myynnissä!)
-Variaattorin kopan maalaus ja vaihto.
-Kaasuttimen säätö, kaasuvaijerin vaihto.
-Vanteet paikalleen kun maalattu.
-Sähköhommat (mittariston yms. asennukset).
-Armoton koneen säätäminen (penkitystavoite 20hp +)
Melkolailla valmista pitäisi tulla hyvissä ajoin ennen ajokautta
LarZu