Joo, kevarimanki vaihto omistajaa jo pari viikkoa sit, uus omistaja pyörii tälläkin foorumilla mutta ei siitä sen enempää. Viimeisiä fotoja:
Kuvia katellessa tulee kyl vähän ikävä mut show must go on!
Sitten vähän muihin projekteihin:
Gorillan tankki ja penkki tuli hommattua, miitisäkin kerkesin pyörähtää tämännäköisenä:
Nämä palikat tulee siis Jinkuun, maalattuna ja muutenkin käsiteltynä. Eli Jinkeli käytännössä tehdään uusiksi tulevan talven aikana, kukin voi itse katsoa aikaisemmilta sivuilta mihin kuntoon se jäi viime keväänä.
Ja sitten tuli myös heräteostos tehtyä:
Moto Zeta Rally 50, kamala paska mutta halvalla lähti. Tätä pyörää olen joskus aikoinaan korjaillutkin jo, kone toimii mutta vaatisi huoltoa. Keula klappaa emäputkesta ja joskus kaupungilla tämä sai osakseen hieman ilkivaltaa, akkupiuhat on katkottu ja penkin kiinnitysmekanismi on revitty paskaksi. Pienellä laitolla oikein kätevä kulkine, täytyy nyt kattoa meneekö myyntiin vai sitten tekniikkapäivitystä ja kokeillaan jos se keulis...
Näihin kuviin ainakin tällä kertaa, lohdutuksena kuva kesän jostain miitistä, mankilla settiä. Saattaa olla että oon varastanu kuvan joltakulta itelleni jotta voin sitä linkata, jos kuvaaja on täällä niin ilmoittautukoon, saa kunnian kuvastaan: