jake--- kirjoitti:VinskiMo kirjoitti:Niin joo ja kiinnihhän tulee 80cc viilattu (19mm/70%) jonka kaveriks malossin 1 renkainen mäntä.
Minkälainen imupuoli tulee olemaan? Mäntäohjattu?
Varmaankin puol läppiksenä pidän että edes jotain vääntöjä talveks... Imuaukot on ihan reippaasti viilatut ja rajotin läpät kans "uudelleen muotoiltu" jotenka kakkua pitäis kyllä virrata. Jossei kulje niin otetaa auki ja viilataan lisää, yhenlaista kokeilemistahan tämä viritys on
Pari pyttyä oon jo pilannu liian isoilla kanavilla, on ne aina toiminu ja lähtenyt mutta jossei pysty lähtemään liikkeelle kun kaasupohjassa kytkintä luistattamalla on ajo aika ikävää... samoin se että ottaa ihan vitunmoisen tehopiikin suppealla kierros alueella ja kun vaihat isompaa tippuu taas kierros alue alle teho alueen. Siks kokeilen nyt varovasti
Sen voin ainakin kokemuksella sanoa että 21mm korkea pako aukko on _erittäin_ huono, 20mm oli aika huono ajaa mutta 19mm toimi ainakin toisessa pytyssä oikein kivasti
Niin joo sain tänää taisteltuu stefat keulasta irti ja ihme kyllä naarmuttamatta sitä stefa pesää
Puslat tilattu, männän seuranta koodi tullut, tämähän alkaa jo näyttämään valoisalta! ENään ohjain laakereiden kanssa pulaaminen on onkkelma... muutama kaveri ainakin on pistänyt (tunturi tiger ja suzuki s1) ihan polkupyörän ohjain laakerit ja pesät ja kestää kuulemma 1-2 vuotta aina kerralla jotenka vois kävästä fillari kaupassa kysäsemässä paljonko pyytäis sellasesta paketista. teitty kartio neula laakeri olis aika bonari
Juu näihin kesäsiin tunnelmiin (vettä tulee kaatamalla) päätän taas viikonlopun räpeltelyt ja pitäis taas jaksaa viikko duunia painaa
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram