Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
ramba__ kirjoitti:Älä ihmeessä laita kaasulämmitintä jossei ilmanvaihto/tulo ole kunnossa.
Jaa minkä helvetin takia?
Pöö
P U C H
- Pyörä:
- Tunturi Tiger, Benelli 49X
- Paikkakunta:
- Saarijärvi
- Liittynyt:
- 17.11.2009 19:48
Taitaa syödä hapen sieltä tilasta missä sitä käyttää, jos ei sinne tule jostain korvaus ilmaa.
Tunturi projekti. Tunturi = Moottori, se olet sinä
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
Niin juu tietenkin. En ihan noin tuota ajatellut mutta ei yleensä tallit kuitenkaan niin tukkosia ole
Pöö
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Mmakkee kirjoitti:ramba__ kirjoitti:Älä ihmeessä laita kaasulämmitintä jossei ilmanvaihto/tulo ole kunnossa.
Jaa minkä helvetin takia?
Happi loppuu jossei ole kunnon ilmanvaihtoa, täälläpäin eräs henkilö kuoli vuosi sitten samaan tyhmyyteen "Jaa minkä helvetin takia?".
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Aivan hyvin voi olla 2000km ajettu tuolla karstamäärällä, itellä oli melkeen saman verran 1500km ajon jälkeen
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Nyt äkkiä se männäntapinsokka pois kampikammiosta
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Vinkkinä:
Älä laita narakun männän mukana tulleita tuplaG sokkia vaan laita normaalit C sokat. On ollut tapani noiden irrota
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Mutta eihän tuo ole naraku vai tarkoitutko jotain toista?
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Oho, katoin fiksuna vain nopeasti ja heti kommentoin
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
G sokat kyllä pysyy kun laittaa sen sokan aukinaisen osan oikein päin ja tippa locktiteä.
Kiinan tinasokat tottakai erikseen, ite en löytäny steptwon toista lukkosokkaa mistään ku aukasin aikoinaan nitrosta pytyn, se oli C sokka
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Eiköhän tuolla liikaha
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
No sen verran ainakin pitäisi mennä, minä sanon että 110
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Hahhah, hieno
Itse varmaan ebaysta tilaan tollasen näytöllisen volttimittarin. Hintaa tulee joku 5puntaa.
ps. mihin jarruja muka tarttee :p
edit. Enpä muuten aiemmin oo huomannu, onko toi pytty tosiaan kolmipakonen? Minkä takia tästä sitte luvataa vähemmän tehoa ku tosta stage6 racingistä, huuhtelut pienemmät ???
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Se menee väärin, että virta pääkatkasijan sekä vesipumpun katkasijan jälkeen kulkee noiden merkkivalojen kautta kokonaan. Jos haluat laittaa merkkivalot, niin haarota niille noiden katkasijoiden jälkeen omat piuhansa ja sitten lopuks maihin.
Muuten ihan ok.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Vilkuthan ei mopossa oo pakolliset, mutta vetäset näin: Tosta plus-johdosta vedät oman piuhan releen yhteen napaan. Siitä sitten vilkunkatkasijaan, johon tulee yhteensä kolme johtoa. 1.Äskenmainittu, 2.vasemmman vilkkupolttimoille menevä ja 3. oikeanpuolimmaisille vilkkupolttimoille menevä. Tässäkään et kytke vikkupolttimoita sarjaan vaan haarotat omat piuhat taka- ja etupolttimoille.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista