Itekkin oon siinäuskossa että turbotettu 2t toimii, samanlailla se pakoputki pitää sen bensan sielä pytyssä niinkuin vaparissakin. Muistaakseni Smokie kyllä sanoi että ei toimi, vai muistinkohan oikein
tehonlisäys 2-tssä ainakin ois mahoton.
Tuossapari kuvaa turbosta ennen muokkausta, eli sitä on hitsattu jotta on saatu siitä sellanen että sen saa kiinni, päädyin tuommosiin kartioliittimiin. Hitsauksen kestävyydestä entiiä, mikillä hitsasin sitä ja loppuun tigilläkin kokeilin
Tuommonen turbo kannattaa hommata, saksasta noita saa noin 200e hintaan.
Tuossa on siis vakiona 3 pytylle haarautuva pakosarja.
Kaasari, koska mielummin porailen suuttimia ja teen säädön mekaanisesti, kuin tappelemalla sähköjen kans. Monkeytissä on tulosa yks toinen turborojekti johon tulee ruisku, sitte selviää että kumpi on helpompi. Ainahan sen ruiskun voi laittaa sitte myöhemmin, mutta jo tuo painekotelon härskiys saa minut laittaan kaasarin
Kokeilin eilen että saako eteen tuota kaksmäntä satulaa ja kyllä se just ja just menee kun rälläköi sitä reilusti, kiinnitys tulee vähän erilainen.
Keula nousee tuosta 3cm, eli 3cm jousto kuivana, mut kaveri sano että laita erilliset iskarit pumppujen viereen, sitä pitää kokeilla jos ei noin toimi
Tankopatentti varmaan vaihtuu ja tulee suorempi tanko, tuo ei vaan miellytä silmää.
Mutta ajomukavuutta tuosa ei aatella, kunhan on matala.