tombbis
- Pyörä:
- ex Mbk Ovetto ex Peugeot Speedfight2 projekt ex Yamaha Aerox -04 ex Gilera SMT -08 ex Jincheng manki -04
senkö takia tuo näyttää paskalta ku ei oo mitään yleistä väriä kuten jokaisessa monsterjonnemobiilissa
Ei nyt tarvitse kolmea viestiä peräkkäin laittaa muutaman minuutin sisällä, sitä edellistä viestiä voi muokata.
Vauhtiviivatarra
^^pazi^^
- Pyörä:
- 4 pyöräinen
Ei? vaan se pinta näyttää huonolta ku katsoo noita kuvia. Mitä ainakin vertaan ruiskumaalattuun pintaan
Mut kuvia odotellessa. En itekkää tykkää nisitä jonnemobiili värityksistä
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Triplapost Kyl nää valmistuneet tiinathÖÖning projektit on ihan nättejä, vaikka pieniä virheitä löytyy. Propsit aktiivisesta tekemisestä.
tombbis
- Pyörä:
- ex Mbk Ovetto ex Peugeot Speedfight2 projekt ex Yamaha Aerox -04 ex Gilera SMT -08 ex Jincheng manki -04
Kiitoksia! tätä just tarkotan että ei mikään ooo täydellistä missään esim "näyttely mopo" on niissäkin virheitä jos alkaa katteleen tarkasti! mutta
aeroxman
- Pyörä:
- RS -07, SF2 -02
Niin tai sitten ammattirakentajan ja amatöörirakentajan ero on juuri siinä, että amatööri sivuuttaa tekemänsä virheet erilaisilla syillä. Siinä samaa mieltä, että niissä näyttelymopoissakin virheitä löytyy. Onhan ne monet nuorten tekemiä ensimmäisiä tuotoksia. En kumminkaan mitään acs mopoja lähtis edes antamaan esimerkiksi, koska se nyt on huomattu että sinne voi viedä melkein mitä vain, kunhan se hieman erottuu massasta.
Itse odotan ainakin katteita, onko mitään sen erikoisempaa niihin odotettavissa?
^^pazi^^
- Pyörä:
- 4 pyöräinen
Kukas nyt on väittänyt et tarvii olla täydellistä tai et mikä olisi? Tiedän tuon itsekin ku oon automaalariksi opiskelemassa ja ollu koko syksyn maalaamolla ja seurannu ja tehnyt itse.
Mut pohjat ku teette hyvin ja noi rajat ku on niin pieni asia. Kyllähän se ehkä vituttaa hieman ruveta niitä teippailemaan kauan mutta loppu tuloksessa näkee. Tuosta kun paranetta nii hyvä tulee viel
Itse ainakin otin kritiikin hyvällä ja tein omasta detsistä aina vaan paremman vaikka muitten silmään se olikin hyvä mut omaan ei
Mut ei siitä sne enempää, jatkakaa
tombbis
- Pyörä:
Noniiin eiköhän olla jo jauhettu ja jatketaan hyvillä mielillä projektia
_Markus
- Pyörä:
- Naked nrg 98
^^pazi^^ kirjoitti: Itse ainakin otin kritiikin hyvällä ja tein omasta detsistä aina vaan paremman vaikka muitten silmään se olikin hyvä mut omaan ei
Olik sesu detsis sitte niin saatanan täydellinen, ku joka viestiin täytyy kehua omaa mopoo. ei se ny ruma ollu mut olis se voinu enemmä kiiltäää xD
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Lopettakaa jo. Nyt ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia niin nuo hiekkalaatikolta tutut meidän isi vetää teidän isiä turpaan-jutut voi jättää sanomatta.
tombbis
- Pyörä:
Korte
- Pyörä:
- Gilera SC 125 -07
aeroxman
- Pyörä:
- RS -07, SF2 -02
Takarengas taitaa olla maximan, mistä päin ostit sen? Itsekkin pitäisi omaan laittaa. Niin ja onko katteisiin tulossa sen kummallisempaa kuin pelkkä maalaus?
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
Hyvältä näyttää Oulun poijjaat!
Mun mielestä noi vanteet on just hyvät!
Toi kaveri tuol taustalla...
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
L3rpe
Just siistin väriset vanteet!
tombbis
- Pyörä:
aeroxman kirjoitti:Takarengas taitaa olla maximan, mistä päin ostit sen? Itsekkin pitäisi omaan laittaa. Niin ja onko katteisiin tulossa sen kummallisempaa kuin pelkkä maalaus?
Scootzstoresta ostin tuon renkaan! ja on tulossa muokkausta katteille
-atte- kirjoitti:Hyvältä näyttää Oulun poijjaat!
Mun mielestä noi vanteet on just hyvät!
Toi kaveri tuol taustalla...
Kiitoksia
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista