Yks renkainen elko olis kova sana, harmi kun niitä ei taho saada ylikokona.
Pitääkin puchsopista selata oisko siellä mitään paremman olosia mäntiä.
Projektikin etenee hitaasti, mutta varmasti
Takahaarukkaa rupesin laittamaan. Plastic paddingia ei menny, kuin yks tuubi tuohon kun kaks aivan pirun iso lommoa tuossa haarukassa. Ois ne voinu rälläköidä aukikin ja hitsata uudet palaset, mutta meni aika vaivattomasti tuolla kemiallisellametallilla.
Puslat sinne pitää viellä messingistä ja mocista sorvailla.
Jarrutkin ''toimi'' ennen vähän heikosti joten pitähän asialle tehä jotain. Uudet levittäjät sorvasin / jyrsin. Jokohan pysähtyis ?
Ja pitäähän sitä kerran vuodessa kokeilla pakkasella (-6 *C) maalata. Eihän siitä tälläkään kertaa oikein hyvää tullu. Onneks takahaarukan pääse iskän tutun lämpöseen hallin maalaamaan.
Edit:
Projektin deadlinekin taitanee paukkua tuosta suunnitellusta aika reilusti.
Sen verran paljastettakooon kevään suunnitelmista, Että kun koulussa pitäs tehä lopputyö ja sen vois suorittaa jo ens keväänä pois. Niin ajattelin tehä nestejäähdytteisen kannen tähän. Se ainakin kepais lopputyöks, kun kysyin. Siitä onko siinä mitään järkeä on asia erikseen, mutta päässispähän tekemään. Jonkun näkönen suunnitelmakin siitä jo pääkopassa muhii. ja on jo A4 asti jonkun näköstö hahmotelmaakin tehty. NC:llä ja CNC:llä alumiinistä lähtis teekemään kahesta osasta jotka hitsataan yhteen, sekä palotilan vaihto mahollisuuskin siihen toden näkösesti tulisi.
Osiahan siihen pitäs hommata Syyläri, termostaatti ja jonkun näkönen pumppukin.
Mutta tästä sitten enemmän keväällä.
Tunturi projekti. Tunturi = Moottori, se olet sinä