Noniin saataisiinkohan tähän taas hiukan jatkoa vaihteenvuoksi. Vähän on nyt tuhlaantunut aikaa kun derbiin on pitänyt kampuraa vaihtaa ja sähköjä setviä.
Nyt on kuitenkin tullut vaatimus saada mopo kaupungin tiloista pois huhtikuun loppuun menessä, eli siihen asti pitäs saada rullamaan tai mielellään jopa käymään. Sitten mopo sijoitetaan huoneen nurkkaan ja aletaan miettimään katteiden maalausta ja takalipan kuidutusta. Vanteiden maalaus on sitten sen jälkeen edessä.
Runkoa saataneen maaleihin parin viikon sisään. Hiominen on siitä jo aloitettu ja saa viellä tällä viikolla toivottavasti kevyen hieakkapuhalluksen.
Moottoriin pitää viellä etsiä stefat ja laakerit ja kampurakin pitää hankkia.
Lisäksi suorituskykyä parannetaan korottamalla pyttyä, säätämällä squishit kohilleen ja viilaamalla pakoaukkoa. Tähän liittyen: Tietääkö kukaan tecnigas next-ärrän kierrosaluetta?
Myös lohkoista poistetaan pykäliä jotta siellä mahtuisi seos ihan oikeasti liikkumaankin.
Ja sitten kuvia lohkoista. Ekassa kuvassa tartuntapohjamaali joka oli aika mielenkiintonen tuttavuus ja yhtä helvettiä saada tarttumaan ja toisessa kuvassa toinen kerros pintamaalia:
Vasemman puoleiseen lohkon yläosa, eli se joka normikäytössä sitten näkyy eniten ei oikein tahtonut tasoittua nätisti, joten huomenissa viellä palataan sitä korjaamaan. Muuten näkyvät osat tasoittuikin sitten ihan kivasti.
Myöhemmin varikoppa saa luultavasti sitten ihan paukkumaalit päällensä.
Sitten tohon suunnitelmaan palaten, niin tämmösessä liikkus ajatukset nykyään:
Rupes tulemaan vähän turhan mustavoittoinen tolla edellisellä tyylillä. Nyt on omasta mielestä varsin tasapainoinen ilmestys. Tummonen lippa ei jaa mielipiteitä niin voimakkaasti ja vannehopea vanteet tuo vähän sitä tasapainoa. Ei näytä maalipurkkiin upotetulta. No ehkä noita vanteita mietitään vielä.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?