Morjenstarallaa! olis pientä äänestämisen/ehdottamisen tarvetta! Kovemman luokan ehdottelut yksityisviestillä
seuraa ei heru, paitsi jos oikein kiva on ! Eli siis, jos on jotain, nimenomaan JOTAIN yamaha dt:n/malagutin/MBK:n takasivukatteita, vaimenninta ja muuta ulkonäköä piristävää osaa.
Itse ehdotuksia mm. tyylisuuntaan nähden voitte ladella tähän topsuun.
Mielessäni ois että kiillotan (jälleen kerran) vanteet. Myös tulevien katteiden maalaus takaa valkoiseksi. Vaimennin vaihtunee koska nyt on kiinni kaverin vaimennin
Jekkubisse soita mulle tänään =DMyös mahdollisesti vois soveltaa jotain uniikkia, leikattujen katteiden lisäksi siis. Tuplaänkät, kun niitä ei nykyään näy pahemmin projekteissa. Käsin ois tarkoitus tehdä, ja eräänlainen Y-haara olis jo tuolla... palasina vain.. Vaikeita päätöksiä, mistä kansa pitäisi?
Laitetaan myös mallikuva!
Päivän kysymysTälle päivälle iski aamulla kouluunlähtö kuten hyvin hyvin monella muulla koululaisella. Noh.. tavalliseen tuttuun tapaan ajoissa lähdin polkemaan, muttei käynnistynytkään. Äsken sain tulille, mutta pyöri n. 20sek ja sammui. Ei ottanut kierroksia juurikaan ja röpelti vain. Työntäen kun yritti alamäkeen, välillä tuntu että putkessa paukku vähän. Onko nyt ajotuksissa vikaa vai mikä? Tulppia oon kokeillu noilla varatulpilla jotka pitäs ihan toimivia olla, lämpöarvoltaan 9. Pitäiskö seuraavaks kokeilla kasin tulpalla vai kympin? Ihan kujalla nimittäin taas ollu..
tulossa pian...Ajo/linttavideota ehkä, jos saan materiaalia kasaan
Ehdotusten mukaisia muutoksia omalla improvisaatiolla!
Kiitos ja kuittaus! Asennusseura oli perjantaina mitä tyhmin, mutta ei se menoa haitannut!
We will come back soon...