Jaaha, päivitelläämpä pitkästä aikaa kuvien kera.
Nyt oon koneen kytkinpuolen purkanut, tällä hetkellä kytkin kasassa. Mutta itse en kyllä huomaa tutkiskelujen jälkeen että kampuran runkolaakereissa olisi vikaa. Ovat tosi tiukasti ja timmisti koloissaan, rohinaa tai kolinaa ei kuulu. (koneen kolina johtui käynnistinpolkimen klappaamisesta
) Eli siis puranko koneen kokonaan loppuun ja vaihdan runkolaakerit vai laitan uudet tiivisteet ja pytty+mäntä ja kunnon ja kunnolla öljyä koneeseen. Ja se mähmä ei ollutkaan metallisilsaa kokonaan, se oli muhjuuntunutta tiivistepaperia, jossa vähän metallia
. Äkkiäkös näpit jäässä erehtyi. Eli tuonkin takia saattaisi olla laakerit kunnossa, ainakin villlee sanoi että:
villlee kirjoitti:Jos oot koneen ottanut jo auki, niin samallahan sinne tietty vaihtaisi ainakin kampuran runkolaakerit. Ei maksa montaa euroa kipale. Ja kantsisi varmaan muutkin laakerit vaihtaa, jos kerran metallimurskaa ollu koneessa. Laakerit ovat voineet nimittäin vaurioitua metallimurskasta.
Olisipahan sitte huolettomia kilometrejä edessä vaikka kuinka paljon.
Noh, kommenttia hopperistit, ettei tuu huonoa konetta kasattua.
Mutta kuviin:
Lohkot maalataan uudestaan mustaksi.
Tästä aattelin lokarit vääntää. 2mm rosteria muistaakseni, muovia päällä jos jonkusta näyttää oudolta.
Siitä nappulakumi myyntiin. 3,50x8. Vielä on pintaa jäljellä, tarjota saa
Siinä lisää osaa, Giannellin voin hyvän tarjouksen tullessa maalata, tosin ei onnistu ihan vielä.
Tos kytkinpuoli, ton minun kämmenkupin verran kahdesti siellä oli muhjua.
Tossa kaikki ölpät jota koneessa oli.
Kytkinpuoli sivulta.
Työkaluja...
Kaiken näköstä putelia, ja hieman papanaksi meni kuvakin.
Tässä sitten minun rassauskoloni, otin kuvan ovensuusta, joten suuri se ei ole
Kaikkea osaa mitä ny haalittu, kaiken saanu ilmaseksi tuosta paitsi Piperin ja ketjunkiristäjät.
Uusi pytty. Käyttämätön muttei varmaan ihan brand new, ku on aivan pölynen ja haisee ihan joltain kellarilta
Luulin et on joku tarvikepytty kun tilasin, kun oli niin halpa verrattuna voimakoneen 150e orkkispyttyyn, mutta olikin FM Ricambi Original leimat paketissa
. Ilme oli kyllä=
Ja sit viimisenä muttei vähäisimpänä, takahaarukka, jossa ikävä kettinkien syömä lovi, viedään täyttöhitsaukseen(itse teen siis mutta kotona ei laitteita), myös suunnittelin hitsaavani tuohon jostain 5mm latasta kulutuspalan johon vielä kumimaton siivu päälle.
-Hopper98 kiittää ja kuittaa-