hyvältä näyttää.
oisko candy punainen mitään?? erottuis vähän massasta.
ja mitä tuohon tekniikkapuoleen tulee, niin boostbottlen voi unohtaa, ellet aio tehdä omaa hyvin suunniteltua, koska näistä tuuninkibottleista ei juuri tehollista hyötyä ole.
italkit racing läpät voi vaihtaa malossin hiilikuituisiin (0.35-0.40mm), jos budjetti sallii..
mutta ei juuri vaikutusta tehoihin.
pakoaukko on varmaankin 1-osainen? jos on näin, viilaa saa antaa huoletta 190 asteen paremmalle puolelle.
muista muoto! itselläni derbissä oli (vakiopytyn) pakoaukolla lopulta asteita jopa ~195, ennen kuin alkoi hengittää kunnolla korkeilla kierroksilla (yli 11krpm).ja palotilan muodolla on myös melkoisen suuri vaikutus (nevssonin projutopikista lisää tietoa tästä). puristussuhde kannattaa laskea myös, jotta tietää paljonko tarkalleen pitää ottaa siitä (koneistamo varmaan hoitaa tämän asian?).
am6 mopoissa on paremmat huuhtelukanavat, joten isommasta kaasuttimesta voi olla hyötyä ja polttoaineenkulutus voi jopa pienentyä (oikein säädettynä).
esim. joku 19-21mm lortto ja sopiva imukaula
sori mainostus, mutta löytyis tuommoinen malossin imukaula ylimääräisenä, joka sopii n. 17.5-21mm kaasarille ja on tehty am6:seen).
ps. kannattaa lukea mm. pro -puolen juttuja sekä viilaustopikista esim. palezun, nevssonin ja rossipojan juttuja. oppii varmasti paljon tärkeää tietoa.
sekä tietenkin tiittanen ja graham bell voivat olla hyödyllisiä kirjoja (pystyy lataamaan pdf tiedostoina netistä).