Ekalla sivulla kirjoittelin tavoitteista jne, jotka edelleen voimassa. Tehoa takapyörältä pitäisi saada 25hp, mutta laskennallisesti voisi olla enempäänkin mahkut.. Nopeutta vastaavasti pitäisi kertyä lähemmäs 150km/h edellämainituilla teholukemilla.
Kaasu tulee letkulla suoraan pullosta, kaasuna. Nestemäisen kanssa kikkailu kuulemma vaarallisempaa, mutta toimii sitenkin. Hyötyä ei kuitenkaan ole tämän kokoluokan turbiinissa, vaikka propaani syötettäisiinkin nesteenä. Ensimmäisellä sivulla myös käytetyistä suuttimista kuvat kertomuksineen.
Dieselillä pitäisi päästä vielä parempiin hyötysuhteisiin, jos ja kun saadaan polttoaineen syöttö toimiin halutunlaisesti.
Tänään ilmailtiin jarruja, että saadaan mopo ehkä pysähtyynkin lähestyvällä koeajolla. Motonetistä hain pienen öljynsuodattimen, jolle nimimerkki
kuppila sorvailee jalan letkulähdöillä. Ketjut tulee toivottavasti jo tällä viikolla, kuten myös öljypumppu, jonka toimitus oli viivästynyt DHL:n töhöilyn takia.
Imupuolelle värkkäiltiin alumiinikartio/oravasuodatin:
Loppuun vielä liikkuvaa kuvaa voimansiirron osien valmistuksesta: