Palezu kirjoitti:Ei se nelarissa pääsekkään. Nelarissa se alatiiviste voi vuotaa vain öljyä pihalle että ei se vika siinä ole.
Vetääkö täyskaasulla mutta pintakaasu ja tyhjäkäynti tökkii?
Jees kiitoksia tästä! Mutta joo, ketjut kun ei ole vielä edes paikallaan niin paljoo pysty kokeilemaan miten toimii eri kaasun asennoilla kun kiertää jo hipasemalla kaasua aivan perhanan korkeelle Tk suutin kaiken jären mukaan pitäs olla tarpeeks iso. Viime viikolla säädin kaverin 170cc 4-valve konetta niin siinä on Mikunin vm26, 120ps ja 35tk ja sen kanssa sentää pysty toteemaa että pikkusen liian pieni tk suutin kun sääti neulaa, tk ja seos ruuvvia niin rikkaalle kun vaan pysty ja silti booas kaasua avatessa. Mulla kun tyhjänkäynti vaeltaa vielä niin vaikee siitä viel sanoo että onko kaasarin säädöt vaan pieles vai vetääkö se ilmaa.
Ja kuten sakke sano niin tosiaan ei lähde kunnolla käyntiin. Neulan kun laski keskeltä alimpaan loveen niin sitten se lähtikin jo käyntiin, mutta ei saanut selvää rötääkö vai booaako. Pitää pykälällä viel nostaa neulaa ja kokeilla miten toimii ja sen jälkeen vaikka kattoo kaikki imuvuodot kannen ja kaasarin välissä.
sasumeil kirjoitti: Puristuksiahan on kyllä aiva jumalattomasti.
Tämäkin vielä kun melkeen pystyin omalla elopainolla (~60kg) seistä kiksin päällä puristustahdin kohdalla
Palataan asialle.
Polini 160YX, "The Beast"
"Kaks tahtiset henkeen ja vereen, alle tonniset nelarit roskiin ja mereen!!"
"Kaks tahtiset henkeen ja vereen, alle tonniset nelarit roskiin ja mereen!!"