Elikkä nyt on taka- ja etujousitus siinä asennossa kun ne tulee olemaan.
En teekkään koropalaa vaan ajan perä matalempana kuin keula. Nyt on kuitenkin joustomatka samanlainen keulassa ja takana. Penkki on tässä asennossa tasasempana kuin alkuperäisenä, jolloin penkki oli etukenossa. Hyvä niin, koska nyt voi istua taempana.
Tänään asensin mustan "crossi"tangon. Kaikissa tankoon kiinnitettänvissä osissa oli tapit lukittaakseen ne tiettyyn asentoon. Eli piti porata jokaiselle 6mm rei'ät tankoon.
Jarrukahvarungoissa, nappirungoissa ja kaasukapulassa sama homma. Helposti hoitu kun lekalla napautin omatekoista pistepuikkoa tankoon ja testasin kohdan. Ja näin ei pora lähtenyt vaeltamaan poratessa. Vasemman puolen kahvakumi jäi vakiotankoon, mutta löysin uuden renthalin sille puolelle. Alkuun mennään eriparilla. Aion kuitenkin ostaa aidon renthalin sarjan koska kahvakumi on tärkeä elementti ajotuntumassa.
Penkin pohjan siis sahasin puoliksi kahtia jättäen sen edestä kiinni ja leikkasin V-muotoon jotta pystyin korottamaan penkinkatteen pohjaa, koska se otti kaasuttimeen kiinni madalluksen johdosta.
Onneksi tuo ei näy ulospäin katteiden kanssa, mutta meinasin kyllä sen juottaa yhteen että penkin alta ei häviä tavarat ajossa.
Etujarruletku ylsi uuden tangon kanssa sittenkin juuri ja juuri paikalleen.
Ohjausakseli piti siis rälläkällä hioa millin ohuemmaksi tankoadapterille. Hidasta hommaa ja piti joka välissä kokeilla sopiiko adapteri. Eli jos meinasit Kymco Agility 50 skootteriisi asentaa tankoadapterin, niin osta Mbk boosteriin tarkoitettu tankoadapteri ja suurenna sen kiinnityskohtaa 24 milliseksi tai ohenna ohjausakselia 23 milliseksi.