Tekniikasta sanon sen verran että kyllähän tuo naukuu ihan kiitettävästi ajatellen sitä, että imukaula on aivan liian pieni, sekä lohkot vakiokuntoiset. Gepsiin nappasin sisäänajon jälkeen huippuja 100 km/h 14/53 välityksillä, ja tämä vasta kutosella puolella kaasulla. Täydelle kaasulle ei edes pysty vetämään, koska säädöt ovat vielä turhan rikkaalla, mutta säädän tuon laitteen sitten, kun pääsen paremmin näpräämään sitä ja saan uuden imukaulan.
Derbihän on tällä hetkellä tekniikan osalta oikeastaan siinä pisteessä, mitä lähdinkin hakemaan. Pieniä paranteluja kyllä tulen ehkä hankkimaan vielä jos löytyy ylimääräistä rahaa, mutta kun kemmukorttikin rupeaa jo painamaan päälle, niin ei viitsisi enää kauheasti laittaa rahaa mopoiluun. Ehdotelkaas siis arvon topicin seuraajat Derbiin muutoksia, lähinnä ulkonäöllisesti. Ja muistakaa pitää ehdotukset teeman mukaisena, eli häröpornona :seko:
Ajatuksissa on ollut jo pitkään tuo vanteiden maalaus, mutta en ole oikein saanut aikaiseksi sitä, koska olen paneutunut tuohon konepuoleen aikalailla enemmän. Vanteista siis kehät pinkeiksi ja rattaat sekä jarrulevyt pinkeiksi. Löytyy myös pinkkiä ledinauhaa pari metriä sekä stickerbombia isompi arkillinen, jos vain niille keksisi jotain järkevää käyttöä.
Jos jotain tähän itse vielä laittaisin niin 140 leveä takarengas, sekä 110 eteen. Pikakaasu olisi myös aika herkullinen. Tekniikkapuolelle parempia läppiä (V-Force?) sekä parempaa putkistoa. Jotenkin jos saisi eliminoitua tuota keulan riisikeppimäistä olemusta, niin sitä parempi. Kenties madallusta hieman keulaan?
Olisin nyt halunnut tämmöisen saavutuksen kohdalla jotain oikein nättejä kuvia puhtaasta moposta kauniissa ympäristössä, mutta minkäs teet kun kännykältä löytyy yksi otos juuri kuralammikossa ajetusta moposta hallissa :lol:
Ja muutoksia edelliseen kuosiin ei olekkaan muuta kuin pinkit johtospiraalit.