Tailgunner88
- Pyörä:
- Derbi DRD Pro, Kymco Agility EX:Orion RX 50, Kymco Agility CUSTOM 72cc, Yamaha DT, Daelim S-five
Töhö* kirjoitti:Kyllähän tästä tulee aivan vitusti komiampi ku monnin derbistä, vaikka se näteintä derbin mallia onkin. Mutta tän ulkonäkö vaan natsaa itelle paljon paremmin,
eikä oo ees semmosta somevouhotusta rakentelun ympärillä
Tämäpä. Mutta komee derbi tulossa!
ZJ90
Itelle näitä rakennetaan eikä internetille.
Turhaa tosiaan vouhottaa yhellä moporojektilla somessa.
Kyllähän tästä hieno tulee.
lollerolel
Kiitoksia! Hyvä et löytyy positiivistaki palautetta
lollerolel
Monnixi
Jätkä saa kyl hyvii kuvii tosta väristä! Koitaha saaha valmiiksi tiiä jos ekassa miitissäki käy vielä mopolla jos derbi on vielä sillon mulla
lollerolel
Monnixi kirjoitti:Jätkä saa kyl hyvii kuvii tosta väristä! Koitaha saaha valmiiksi tiiä jos ekassa miitissäki käy vielä mopolla jos derbi on vielä sillon mulla
Kyllähä tuosta saa kuha vaa avaa talli ove
mutta kyllä pikkuhiljaa alkaapi valmista tulla
lollerolel
Siinä vielä yks kuva ku länttäsin tarran swingii ja maalatut osat paikoillee
Elkää huoliko sakeaa underii siin on vaa suoja päälä
Monnixi
Sulla pittää väsätä koropala ja äkkiä
santeri_37
On tuo vaan hiano
lollerolel
Monnixi kirjoitti:Sulla pittää väsätä koropala ja äkkiä
Joo koropala tällähetkellä työn alla, tatkotus tehdä mahdollisimman pieni ja siisti joka kuitenkin korottas sillee suht hyvin. Ei oo tarkutus vetää iha överiks mut korkeemmaks vähä mitä akkasempi
DRCT
Töhö* kirjoitti:Kyllähän tästä tulee aivan vitusti komiampi ku monnin derbistä, vaikka se näteintä derbin mallia onkin. Mutta tän ulkonäkö vaan natsaa itelle paljon paremmin, eikä oo ees semmosta somevouhotusta rakentelun ympärillä
Kyllä mä ainakin tykkään kun tulee päivitystä useasti, mitä meinaat tolla somevouhotuksella
Ettei menis ihan offtopiciksi niin tulee kyllä pirun siistiä, tuo rungon väri
*Tolppa*
Joka kuva mopotuninkii ja kun yks pultti ruuvattu kii nii päivitystä kaikkialle. Niin, ja kuinka monella mopolla on oma instagram.
Mutta ite seurannu tätä alusta asti, ja nappaa ihan kybällä, jatka samaan malliin!
Töhö*
- Pyörä:
- Monkey -93, Derbi DRD Pro sm -09
Monnixi
Oivoi kylläpä pojilla on huonoja päiviä, harmi että pitää täällä leevin topikissa jauhaa turhaa paskaa, mutta vastataan nyt teille asiallisesti
Ensinnäki onha noita iigeitä nykyään muillaki, ja sama kirjotella sinnekki ku sieltä jollain on helpompi seurata..
Toiseksi kui tuutte vertaileen tänne mun topikkia saakai ny jollain tulla nätimpi ku mulla ja on moniaki hienompia mopoja ku mulla, envaa ymmärrä miksi sitä pitää siihen verrata
Ottakaa vielä ex derbistä kuva jos ette tienny, että tein edellisen tuolla turkoosilla justiisa
Kiitos ja anteeksi offtopic
lollerolel
Monnixi kirjoitti:Oivoi kylläpä pojilla on huonoja päiviä, harmi että pitää täällä leevin topikissa jauhaa turhaa paskaa, mutta vastataan nyt teille asiallisesti
Ensinnäki onha noita iigeitä nykyään muillaki, ja sama kirjotella sinnekki ku sieltä jollain on helpompi seurata..
Toiseksi kui tuutte vertaileen tänne mun topikkia saakai ny jollain tulla nätimpi ku mulla ja on moniaki hienompia mopoja ku mulla, envaa ymmärrä miksi sitä pitää siihen verrata
Ottakaa vielä ex derbistä kuva jos ette tienny, että tein edellisen tuolla turkoosilla justiisa
Kiitos ja anteeksi offtopic
ja tänki mallin otit mun ex gilsusta
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista