Kuvan perusteella toki hankala arvioida, mut kuvien perusteella väittäisin ettei nuo vaikuta kestävyyteen tai toimintaan.
Jos pinnoite on laadukas, kestävyyden kanssa ei tule ongelmia.
Voi pyyhkäistä vaikka vesihiomapaperilla nuo kohdat läpi jos kokee tarpeelliseksi.
Näyttäisi kuitenkin ettei ole ns. pinnassa, eli m-rengas ei voi pyyhkäistä palaa irti.
Yhen motoforce D50B0 pytyn viilasin ja laitoin am6 alakertaan (55cc, 44mm iskulla).
Ei kauaa kestänyt kun pinnoitteet hilseili hyvin epämääräisistä paikoistakin.
Surkea laatuinen pinnoite siinä - ei muuta.
Kesti silti rääkkiä, eikä sitä saanu leipomaan mitenkään vaikka oli oikeesti ihan kauheessa kunnossa lopulta kun pinnoitteet ei pysyn pytyssä..
Nyt käytetty orkkis derbin pytty ollut yli 2 vuotta koneessa ja saanut ihan älyttömästi jenkaa ja silti on hyvässä kunnossa pysynyt. Ajettu muistaakseni 4 mäntää ja 6 m-rengasta finaaliin (eli reilulle käyntivälykselle asti).
Pytty toki jo kulunut, mut ei mitään kovin merkittävää ja pieniä naarmuja löytyy myös.
Ei meinaa mitään tosiaan.
Ite uskaltaisin tuon MVT pytyn aika huoletta pistää kiinni.
Rissapohjaista öljyä 4-5% seoksella bensan sekaan, niin kestää rääkkiä ihan tolkuttoman pitkään kunhan kaasarin ja sytkän säädöt pysyy järkevinä.
Miulla on tommonen YZ80 Mitakan veivi ollut tossa ym. koneessa jo ties kuinka kauan.
Olikohan pari vuotta sitten kun tilasin varaveivin - ei ole tarvinnut vieläkään vaihtaa.
Kone kuitenkin ottaa parhaimmillaan kierroksia yli 16,000rpm, ja vähimmilläänkin 15,500rpm - ajossa, 6. vaihteella (12-65 välityksillä).
Erittäin mielellään näkisin itekkin tän vehkeen vauhtipäivillä, minne on tarkoitus tulla mopon kanssa ajamaan alle 55cc luokkaan.
Varmasti monia muitakin kiinnostaa isompi "uusenska" miten kulkee ja paljonko saa voimaa penkissä verrattuna muihin mopoihin.