Nyt kaivataan viisaampien ihmisten teorioita tai valistuneita arvauksia yms mutuilua.
Eli tosiaan heitin sen tankin kiinni ja ne bensan jämät sisään ja alettiin starttailee. No se ei käy. Sen jälkeen ollaan työnnelty, purettu kaasari, säädetty koho, otettu bensanputsari pois, koitettu ilman putsaria, toisella putsarilla ymsyms. Kaikki ruuvit kirittiin. Mutta se ei vaan lähde. Saa bensaa, saa kipinää, puristukset ok. Koitin myös bensaa tulpanreiästä.
Elikkäs se kuitenkin saattaa välillä lähteä käyntiin, ja käydä muutamia sekuntteja ja sitten sammua, mutta ei mitään reagointia mihinkään. Välillä lähti polkimesta, välillä työntämällä, putsarilla, ilman. Ryypyllä, ilman, kaasupohjassa yms... parhaimmillaan se kävi 10 sec, mut ei ottanu kierroksia eikä pysyny käynnissä vaikka mitä teki. Aivasteli se jotenkin, välillä putkessa, välillä jossain mitä en paikantanut ? Jos koko kaasarin ilmaliitännän tukki niin sitten iski takasinkin.
Setup on edelleen: 50ccp+, um-kansi, 12mm mikuni (neula keskellä, tks 20, ps 75, seos 1,5auki), vakioputsari ja gianelli.
Sen verran huomasin et jos anto seisoa jalalla, alko kohokammion tiivisteestä vuotaa.
Noh ei auttanu mikään ns tavallinen niin putki ja kansi irti. Putkessa oli seosta paljon, näytti samalta kun kohta näkyvässä kuvassa. Karstaa ei ollut.
Elikkäs tämä nyt sitten ihmetyttää:
Ihan kun ois jäähdytysnestettä seassa, mut nää on ilmajäähyjä
Tankissa oleva bensa näyttää ihan normaalilta. Prosentteja siinä kuitenkin taitaa olla 5% koska sisäänajo ja kevyt ylilyönti. Vuotaako mulla kytkinpuolen stefa vai mitä vittua ??
No mitä nyt tein, niin höyläsin sitä kantta vielä vähän ja lykkäsin tiivistemassan kanssa kiinni ja kuivumaan.
Kiitos jos jaksoitte lukea ajatuksella, koska nyt kaivataan taas kerran niitä hyviä ideoita..