Joo yllätyin ihan itekki
Elikkäs päivitetääs taas vaikkei nyt kauheesti oo sanottavaa. Pitkistä valoista oli liitin paskana joten se saatiin kuntoon. Sen helvetin polttimon maadotuspatentti hajos joten se vitun polttimo palaa kun tykkää. Oli muuten viimenen 2e polttimo minkä ostan. Kävin tänään hakemassa siihen aidon philipsin hintaan 5,5e, niin jos sekin siitä. Vitut mä sitä kyllä jaksa vaihtaa, ei vaan taas yhtään kiinnosta
Kilvetkin hain ja lykäsin kiinni. Säätöjäkin alettiin ajaa jo viime viikolla. Aattelin et tahti on niin huimaava että taidan ajaa ne sädöt valmiiks ennen kun haen kilvet, ei täällä laitakaupungilla kuitenkaan mitään poliiseita ole. No paskan marjat, täällä käy max 10 kertaa vuodessa miliisit, niin sillonhan ne käy kun mä olen ajamassa säätöjä
Tuuri kävi. Ajoin tota 40 tietä kaasupohjassa ja testasin suuttimen kokoa, jonkun 500-600 metriä vedättelin kaasu pohjassa, ja sitten vilkasin taakse niin liikkuvan poliisin maija takavalossa kiinni. Vauhtia about 55-65@40, ei kilpiä ja etuvalo oli taas sillä tuulella että se ei tahdo maadottaa. No aattelin et eiköhän se ollu sitten siinä, ajoin pätkän loppuun ja pysäytin kääntöpaikalle. Aattelin jo et hyvästi intin kuljetuspuoli, mutta ei, se kääntyy vaan toiselle tielle ja jatkaa matkaa
Käänty pienelle kerrostaloalueelle, vaikka oli liikkuvan poliisin auto, eikä edes menny mitenkää kovaa, ihan ku ois mihinkää kiire ollukkaan. Liekkö ollu kahville menossa vai mitä, mutta mää kiitin ja ajoin kotia piiloon
No vaikkei siinä ny mitään käynykkään niin sen verta se säikäytti että hain ne kilvet sitten seuraavana päivänä ja lähettiin oikeen vauhtisuoralle säätöjä ajamaan. Saatiin mukava ylämäkikin mistä on hyötyä. No siitähän ei helvettiäkään tullu, ei tuntunu menvän säätöihin millään ja toimi ihan miten sattuu.
Eilettäin sitten otettii vielä se kaasari irti ja putsattiin paineilmalla. Sitten ajamaan. Jäätävä tehokuoppa, ylhäältä veti laiskasti mutta ei röpöttäny kun aivan yläkierroksilla. Pienempää suutinta ja neulan säätö, nyt vetää ihan okei. Tehokuoppa katos, ja ylhäältä rötää vaan vähän. Saa tälle 0 kelille kelvata, on varmasti hyvä kun tai jos joskus saadaan se perkelen pakkaskeli
No mähän oikeen innostuin että sehän on valmis, puuttus enää polttimo ja sivukopan kiinni länttäys niin pääsis kouluun. Aattelin et nyt sen vois jo viedä ulos pannuhuoneesta kun siitä tulee sitä kuittia kokoajan. No toiveajatteluahan se oli... Lukita kun koitettiin niin se lukko ei nyt sit päättänykkään enää toimia. Menee lukko asentoon yms, mutta sitten pomppaa vähän takas, ja tankoa heiluttamalla se aukes
Sen lukon säätöruuvinkin tiputin, enkä löytänyt, jotenka hain siihen uusia 3mm pultteja. No lukkohan on tietty joku helvatan erikoiskierre, niin ne ei sinne mene kun pikkusen. Pitkiähän ne pultitkin on, et ainoa säätö on tästä eteenpäin rälläkkä. Jos siitä joskus sais lukon, tai sit aletaan t-palaan sitä levyä hitsaamaan...
Vissiin se on vähän väljä sieltä se ura missä se lukittava ruuvi liikkuu. Kellään mitään ideoita ton lukon laittelemiseen ?
Joo elikkäs jos vetäs yhteen. Se toimii, on säädöissä jotenkuten, lähtee käyntiin, sähköt toimii polttimoa lukuunottamatta, kulutusosat on rattaita ja ketjuja lukuunottamatta helvetin hyvät ja just vaihdetut, joten eiköhän siitä ihan vehje saada
Lukko vaan jaksaa vittuilla.
No palataan joskus jos ja kun saan jotain aikaseks ehkä jos on motivaatiota.