Aamupäivää kaikille jotka tätä lukeekaan. Kawasaki ja 77cc Piaggio on edelleen samoissa asetelmissa mitä pitkään ollu. Kawalla tuli kerran tai kaks ajettua kesällä, siihen pitäs teettää isompi takahammaratas ja jotain lapsentauteja fiksailla. Mutta toivotaan että ens kesäksi sais molemmat tehtyä. Toki ku koulu alko nyt nii aika on rajallista ja töitäkin pitäs tehä.
Katu Piaggio Nrg tuli myytyä (ylhäällä olevissa kuvissa oleva) viime kuussa. Persnettoahan siitä tottakai tuli mut ei sillä tullutkaan ajettua kesäsin paljoa mitään ja sai hyvän uuden kodin nii tyytyväinen olen.
Mutta sitten uusimpaan tulokkaaseen. Tuli ostettua Yamaha Aerox ku sattu hyvä kuntonen sopivaan hintaan tulemaan vastaan. Ajettu ainoastaan 11000km, toimii kuin Sveitsiläinen kello. Seissyt viimeiset 4 vuotta joten vaatii perus tarkistukset/remontontit.
Ja mitä tälle ois tarkoitus sitten tehdä? Yleisesti kunnostaa/ehostella joka paikka, tekniikka pysyy _täysin_ vakiona. Sittenku multa löytyy noita osia mm stage6 vanteet,stage6 keula,malossin takaiskari yms yms nii ne laittaa tähän. Underi,ductail katteiden osalta ainoastaan vaihtaa, sori tähän ei tule grammaakaan kuitua
. Alkuperäis mittaristo pysyy. Eli tarkotus ois tehdä semi hillitty toimiva jokapäiväiseen ajoon sopiva käyttöpeli.
Mutta isoimpana kysymyksenä päivittelenkö tänne tämän projektin etenemistä riippuu teistä. Vaikka en yleensä kommenteista välitä tuliko niitä tai ei mutta nyt jos teitä kiinnostaa nähdä mun rappaamisia nii laittakaa kommenttia.
Kiitokset kaikille jotka ovat jaksaneet minun ja larin touhuamisia seurata vuodesta toiseen. Vaikka ns mopoikä menny yli 10 vuotta sitten, mutta mopoikä koko ikä!
- Nimetön