Noniin, nyt on moottori osissa. Pienten taistelujen jälkeen sekin onnistui kun ei sitten millään meinannut lähteä ensiöratas irti.. No se kun lähti niin meinas päähän tulla ja lensi muuten kauas!
Siinä tohinassa hajotin samalla kampiakselin kierteet, pitää kokeilla jos niistä vielä jotain saisi aikaan, jos ei niin uusi kampiakselin ostoon joutuu. Onko muuten näissä kiilaa valmiina?
Sitten myös jäi laakerit kiinni kampiakselii, niidenkin kanssa sai tovin taistella, että irti sai. Kyllä ne sitten liukuvasaralla vai miksi nyt kutsutaankaan lähti irti.
Ei ollut laakeripesä väljä kuten arvelin. Kummatkin laakerit oli kyllä sitä enemmän rikki, kiva rohina kävi kun pyöritti.
Jos ensiviikolla kävisi hakemassa laakerit, öljyt, tiiviste- ja stefasarjan. Ja tarkoitus sitten olisi tuolta nuo johdot, letkut, vaijerit vetää erireittiä, että ei näytä niin raiskatulta kun nyt niitä letkuja yms. sojottaa moottorin luona mihin sattuu. Cdi:kin varmaan vaihtaa paikkaa kun vakiopaikka on niin tyhmässä paikassa.
Moottoria purkatessa tuli mieleen, että saako tuota käynnistyspolinta nyt jännitettyä kun entinen omistaja on sen akseliin kiinni hitsannut?
Mutta niihin kuviin.
Laittoi nippusiteen tuohon, niin ei leviä vaihteisto, joten sen kanssa ei sitten tarvitse tapella.
Sellaista tänään.