Saisin kaverilta halvalla lommoisen roksin syylärin joka kuitenkin vissiin pitää ja nestejäähykannen. Sitten mulla ois tuo roksin vakiopytty josta on pakolaippa halennut mutta sylinteriputki on erittäin hyvässä kunnossa. Sitten oiskin pumppua vaille valmis nestejäähy setup ja ajamaankin pääsis heti kun ostais vaan uudet männänrenkaat, mutta en oikeen osaa päättää että jaksaako tähän enää tuhlata Ei kyllä välttämättä tarvis pumppuakaan, painovoimakiertokin toimii, pitäs vaan kattoa että toimiiko tarpeeksi hyvin. Tuossa pytyssä on kyllä ihan liian pieni pakoaukko ja sitä ei juuri pysty viilaamaan ilman että puhkeaa vesitilaan. Pitäisi hitsata siihen täytettä, mutta kun tuo onkin aito minarellin pytty niin se on luultavasti laadukasta valurautaa jolla on taipumus halkeilla jos sitä menee noin vain turaamaan. Nuo kiinanpytythän on jotain melkeen normi terästä jota voi rauhassa hitsailla menemään.. Pitänee kokeilla..
Oon kyllä kehitelly jo entistäkin hullumpia suunnitelmia. Eilen otin benellistä koropalan pois, penkki, tanko ja tangonkiinnike irti ja mallailin vähän matalaa sprintteri ajoasentoa. Vaikutti hyvältä Jos tuosta tekis kunnon kisapelin ja ajattelin vähän että sillä vois käydä radallakin asti ajamassa? Sais ainaki vähän motivaatiota.. Ja sais helpommin kulkemaan lujempaa kun ilmanvastus pienenis, ja jos siihen jonkun etukuupankin tekisi. Rungosta pitäisi rälläköidä ylimäärästä kamaa pois, takaiskarin kiinnikekohtaa siirtää ja hitsailla uudenlainen tanko joka lähtee alaspäin. Ja keulaakin pitäisi madaltaa. Isoin ongelma raaseriksi muuntamisessa on tuo perkuleen pitkä ja korkea emäputki jota on vähän hankala lyhentää kun se yläpuolen laakerikin pitäisi saada siirrettyä. Ideoita?
two smoke four joke