Ohhoh, melkoinen tarjous
Laitan jossain vaiheessa yv:tä.
Enhän minä taaskaan malttanut, mitään lämpömittaria tehdä vielä, hitsasin vaan äkkiä änkän liitokseen ilmestyneen halkeaman umpeen
ja kävin kokeilemassa miten benelli nyt kulkee. Piikille päästyään kiertää kohtuu vihaisesti ja tuntui kiihtyvän suunnilleen samalla lailla kuin edellisellä pytyllä parhaimmillaan. Koneen lämmettyä kiihtyvyys tuttuakin tutummin hyytyi melko paljon enkä uskaltanut enempää ajella. Jäähdytys tuntui pelittävän erittäin hyvin, pytty ei missään vaiheessa edes polttanut kättä ja kun hetken vauhdilla ajamisen jälkeen kokeili syyläriä niin alapuoli tuntui melkeinpä viileältä. Nesteen painovoimakierto kuulemma toimii kylmällä hyvin ja aika viileä tuolla ulkona nyt olikin, n. 13 astetta. Saa nähdä miten helteellä sitten toimii.
Kyllähän tuossa yks tyyppi jo naureskeli ja pudisteli päätään että miten oikeen luulen että tää vehje kestää jos ei oo vesipumppua
Epäilin sitten hyytymisen syyksi liian isoa suutinta joka oli 105:sesta vielä poralla hivenen suuremmaksi rassattu. Seuraavaksi pienin mikä löytyi oli 100 jonka ruuvasin kiinni. 100 metriä kulki hyvin, sitten alkoi booata ja kaiken päälle änkkä alkoi vuotaa jäätävien äänien saattelemana joten lopetin sille iltaa.
tehtävää ennen huippunopeusvetoja(saa nähdä maltanko kuitenkaan näitäkään tehdä):
-putken vuotojen korjaus ja änkän tuenta
-kaasarinlämmitysnippojen tilkitseminen
-syylärin kiinnityksen parantaminen
-kaasarin säätö
annan varovaisen lupauksen ajovideosta sitten kun saan tämän toimimaan kunnolla