-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Mä avasin sen alipainehanan jo eilen ja puhdas oli. Rupee pikku hiljaa mennä kärsivällisyys tämän kanssa.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Oisko mahdollista että olisi väljä kone ja lämmetessään hyytyy.. Kannattaa varmuuden vuoksi se yläkerta vielä avata?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Jahas. No ootko tarkistanu että bensaa tulee letkusta kunnolla kun imet alipaineletkusta? Entä se bensansuodatin? Ai niin ja onko tankinkorkin korvausilmareikä kunnossa ettei ole tukossa?
Eipä minun kokemuksien mukaan väljä kone niin tee että lämmetessään hyytyy. Jos se kylmänä toimii ja silloin kun se toimii, tuntuu että tehot on tallella, niin tuskin se väljä on.
Jos bensan tulossa ei kerrassaan ole vikaa niin on mulla toinen ehdotus: kaasarin säädöt liian rikkaalla joltain alueelta, esim neula liian rikkaalla niin pintakaasulla matkaa ajaessa karstoittaa tulppaa ja kipinä heikkenee ja katoaa ja boo boo. Liika öljy voi myös tehdä noin. Mutta jos noin on niin se yleensä myös röpeltäisi huomattavasti ja sitä et ole vissiin havainnut.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Vai väljä ajettu max. 1000 tolla pytyllä? Ajattelin kokeilla laihemmalla bensa-öljy seoksella ja pienemmällä suuttimella. Tankin korkkia en oo kattellu. Kai mä sit lähen moposporttii suutin reissulle.
Viimeksi muokannut -atte- päivämäärä 13.5.2013 16:31, muokattu yhteensä 2 kertaa
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Joo ei kyllä mistään väljyydestä johdu, varsinkin kun nuo Nicasil-pinnotteet ei kulu juuri ollenkaan
Omasta mielestä toi viittaa kovin selvästi siihen, että saa liikaa bensaa ja tukehtuu sen takia, tai sitte kohokammio tyhjenee koska saa liian vähän bensaa, eli kaasari ei siis oo säädöissä. Varsinkin jos se toimi sillä pienemmällä kaasarilla ihan hyvin
Ei kannata alkaa etsiä sellaisia vikoja, jotka on paljon epätodennäköisempiä.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Palezu kirjoitti:Eipä minun kokemuksien mukaan väljä kone niin tee että lämmetessään hyytyy. Jos se kylmänä toimii ja silloin kun se toimii, tuntuu että tehot on tallella, niin tuskin se väljä on.
Mulla on kymco väljä niin kylmänä toimi todella hyvin mutta pidemmän ajamisen jälkeen booasi ja sammui. Odotti hetken että jäähtyi ja taas toimi hetken
Mutta kyllä tuo vika luultavammin bensan saannissa on...
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Ei välttämättä pääsuutinta kannata pienentää, leipoo kohta. Pikemminkin neulaa ja seosruuvia kokeilla laihemmalla. Pääsuutin on hyvä jos se ei röpellä lämpimällä koneella kun painaa kaasun pohjaan. Neulan sokka sellaiseen kohtaan missä ei röpellä pintakaasulla ajaessa ja seosruuvi siihen missä pysyy parhaiten tyhjäkäynnillä.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
VinskiMo
- Pyörä:
- Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 9.5.2010 21:30
Mikäs kaasari tässä muuten on? Olen itse todennut sen että en enään IKINÄ sorru muihin kun dellortin AITOIHIN kaasareihin. Ihme vikasia paskoja nuo kaikki kopiot. Myös mikunilla on hyviä kaasareita kunhan ovat aitoja. Näin ainakin Suzuki s1 kanssa.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Kannattaa kattoa se korkki, kuten pale mainitsi. Monesti on kirottu 110cc monkijällä metässä, että nyt se tähän jäi..kun huomaa, että korkki on liian tiukalla ja sen kun löysää niin taas mennään. Korkissa ei ole reikää, joten ei saa laittaa liian tiukalle.
Meepi
- Pyörä:
- Husqvarna TE 125, exYamaha YZF R125, pv
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.5.2013 23:09
Tosiaan vilkase se korkki. On eräätki kerrat pv:n kanssa ihmetelty ku ei millää pysy ajon aikana käynnissä. No, hommasimma uuden korkin ja toimii taas kuin unelma
Jos ei lasketa männänvaihtoa, mystistä sähkövikaa, omituisia ääniä, kierrosten leijumista ja öljyn holvausta putkesta
Ostetaan smotot husseen! Pistä viestiä jos sattuu löytymään
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Kylmällä koneella se kiihtyy erittäin hyvin paikaltaan lähdettäessä ja aika nopeeta se kone lämpeekin. Kun ajaa sen kilometrin niin putki on hiton kuuma. Lämpimällä koneella kun olisi tehot hukassa ikäänkuin.
Mulla on nyt kiinni 98 pääsuutin ja ostin 92 ja 95. Kokeilen ensin 95 suuttimella ja sitten neulan sokkaa yhtä pykälää laihemmalle ja sille suutin kohdilleen. Nyt neulan sokka on toisiksi rikkaimmassa kolossa.
Ja voiko olla että tuo motoforcen kaasari on oikeasti "paska" ettei sitä saakkaa toimimaan? Hintaa kuitenkin melkein viiskymppiä, että luulis siihen hintaan saavan edes toimivan?
Totta, ois heti pitänyt ostaa vaikka käytetty lortto. Jälkiviisaus on kivaa kun on tuhlannut rahansa kiloon kakkaa.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Jaa eikö se enää olekkaan yhtäkkinen booausvika vaan mopolla voi ajaa mutta tehot hyytyy?
Jos multa kysytään niin kaasarissa ei ole vikaa silloin kun se ei vuoda bensaa ulos ja säätömahdollisuuksia on riittävästi. Kaasari toimii juuri niin hyvin kuin se on säädetty. Tosin ois kyllä mukava tietää miks helvatassa en saa keewaysta tyhjäkäyntiä toimimaan millään vaikka miten säätää
Siinähän on oikeen mikuni kaasarikin..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Tai sitten vain luulen niin että ne olemattomat tehot ois hävöksissä. Kun tämä booaus "kaikkihäviää" ilmiö on käynyt niin lähtee ryypyn kanssa ekalla käyntiin yleensä ja sitten kiihtyy taas normaalisti siitä paikaltaan eli ihan hyvin. Meen ottamaan videon niin uskotte mua ehkä.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Jos putki on poikkeuksellisen kuuma nii eikös se viittaa vähän siihe että kauhalla kävisi ja sen takia booailee. Eli imee kohokammion tyhjäksi.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Joo nyt tuli vasta mieleen... Elikkäs itellä teki PV sillä lailla et pintakaasulla ja pikkuvetoja pysty ajaa aiva hyvi. Sit ku anto mennä iha nuppikaakossa pitemmä aikaa nii katos tehot + sammu hyvi usein. Vika oli siinä että bensapinta oli 1mm liia matala. Tiiä sitte saako tosta sun kaasarista sitä edes säädettyä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista