Kulki se jo kohtuu ripeästi noinkin, vaati vaan millisen suuttimen että oli hyvä seos yläkierroksilla.
Ensviikoksi jos sais lambdan hommattua, niin vois turbon kans ruveta säätään.
Nyt toimii jarrut, piti vain laittaa etujarruun eri kahva ja takajarru ei taas vielä toimi kunnolla ilman spaceria palojen välissä, kun se on paksummalle levylle tehty.
Tuollasen jarru vivun kun hommais tuohon kytkimellekki ja maalais ne mustaksi.
Puolipuristin vipu toimii tuossa hyvin ja tupit hienommat ilman niitä päitä. Jotku perus mustat ja ohuet tosin ois mukavammat ja härskimmät.
Ahtoputkea piti vähän muokata ja hitsasin siihen jatkomutterin kiinni johon tuo nestesäiliö tuli kiinni.
Jarruletku on pitkä niin se menee iskarin ympäri, etu jarrulle modasin letkuksi vakio yx koneen öljyjäähyn letkusta sopivan ja oli lyhyt, ei vain ole nyt toista letkua taakse.
Ei maston 121 kestä putkessa
Väliaikainen huohotus putki tuossa swingissä kiinni, oli koneessa liikaa öljyä, niin ruiski heti sitä tuolta pihalle. Tuolle puolelle varmaan tulee joku pönttö johon tulee tuo letku, tai vain putsari.