dööbi13 kirjoitti:[TEIKKU] kirjoitti:Kannattaa vaihtaa neulalaakeritki mun mielestä, on sitte kerralla varmasti hyvä kone. Ei ne paljoa maksa.
Ja lehmät lentää, neulalaakerit on noissa laatikoissa käytännössä ikuiset jos ei hiekkaa ym. paskaa mene väliin.
Tuollaasta mitä dööbi sanoo oon kans kuullu
s4mU kirjoitti:Jep ja alapään neulalaakeri on aika vittumainen vaihtaa varmaan kotikonstein.
mankista otin niin, että hitsasin neulalaakeriin pultin kiinni, josta sitte mutteria kiristämällä lattarautaa vasten lähti laakeri irti
Valdo^ kirjoitti:http://www.gearparts24.de/kolben-barikit:a3671.html Tossa on 2-renkainen, mutta on kyllä 48 niin en tiä sopiiko. Tekstissä kyllä lukee, että 74cc barikitille ja 70cc airsalille!
hmm, mistä tuosta tietää onko se kahella renkaalla? En sitten tiedä kun se mun nykynen mäntä (josta mitta otettu) on kuitenki ajettu kohta 5000km, että olisko se ollu 48mm uutena, vai onko tuon verran (+0,1mm) mahollista männän kulua?
Jos tuohon kuuluus 48mm, nii sitte ei pitääs olla ongelma hommata kaks männänrenkaallinen
Niin ja nyt on uus USD-keula haus, meinaan ei oo vissiin mahollista löytää niin pientä jäähyä et mahtus oleskeleen ton keulan kans... (pitäs olla alle 20cm korkia) Elikkäs sellaanen keula pitääs olla et pumput on t-palois edempänä, että olis niitten takana lisää tilaa, tuos nykyses kun ne on aivan sivuulla...