aeroxman
- Pyörä:
- RS -07, SF2 -02
Tuo 2 puoli teippi on omasta mielestä vain ns. pehmusteena tai paikalleen pitävyytenä. Itse laitoin niin anturin kuin itse laitteenkin nuilla nippusiteillä. Ei näy ainakaan tangossa nuo nippusiteet juuri ollenkaan, koska oli ihan omat urat niille. En sitten tiedä laitoitko minulle eri nippusiteitä, mutta mikään niistä ei lahonnut käteen? Vedin niin tiukalle kuin sain ja hyvin pysyy
Toimintoja en vielä ole päässyt kokeilemaan. Omasta mielestä hintansa arvoinen!
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
Zoneri kirjoitti:Voe vitsi.
Ei nyt löydy, mutta voin kuitenkin lisää tilata kiinasta. 7€ maksaa postikuluineen tuo mittari. Ja noudolla vitosen. No tässä varmaan ensi viikolla pistän taas uudet 5 mittaria tulemaan.
No ainakin tuo mittari on jotenkin "sporttisempi" omasta mielestä kun perus sigma. Ja jopa on enempi hyödyllisiä (hyödyttömiä
) toimintoja, esim. Ajan otto. Tuolla ylhäällä on kaikki moitittavat jutut mittarista.
Joo no jos tilailet niin ilmota kun saapuu, kyllä voin ainakin yhden ostaa
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Jos seiskalla saa kotii mittarin nii otan kans yhe!
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
Okei. Mittarit ei ole vielä tullut kiinasta kotia päin, mutta aika varmasti ensi viikolla tulee.
Noh, vähän turha päivitys, mutta mutta..
Sylkkää jä mäntää oon työstänyt eteempäin.
Entinen leikannut mäntä, hipastu 1200 paperilla ja eikun uudet m renkaat paikalleen ja käyttöön.
Tuossa nyt on tuo kolmiosainen pakoaukko täysin mallattuna tms. Männän kanssa mallattu ja ei ongelmia tuon kanssa.
Männän lakea aloitettu laskea. Kokeillaan, onko mahdollista saada tasalakimännäksi.
Tavaraa voi vielä noin 0.5mm laskea ainakin.
Kyllä se siitä.
Paska mikä paska.
Jehvetti
- Pyörä:
- Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Muuten hyvä, mutta jos sais tosta triplapako systeemistä vähän tarkempia kuvia...
sinisalo93
saako mäntä riittävästi voitelua?
pikkusen lisää öljyä sinne männälle niin pitäisi toimia
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
Aloittajan pyynnöstä lukkoon. Ja edelliselle postaajalle: nostit 2v vanhan threadin, hieno homma.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista