Oon tässä ajatellu hiljalleen kunnostella yhtä ruoska superia, ja eilen sitten otin siitä koneen irti perus huoltoa varten. Noh, mieleen tuli sitten kokeilla 50cc Metrakit pyttyä siinä, ja eihän sitä nyt avartamatta lohkoja voi edes harkita laittavansa kiinni. Joten kone meni eilen illalla osiin, avartelin lohkot sopivaks pytylle ja nyt alakerta odottaa uusia kytkinlevyjä sekä jousta. Täytyy myös penkoa tavaroita jos saisi 3-levysen kytkimen värkättyä tähänkin.
Sylinterille on luvassa ainaki perus siistimiset, poraus ja sisälle joku hyvä mäntä. Katselin kyllä että pytystä vois saada jotain vähän mielenkiintosempaakin rakennettua, mutta katsoo nyt..
Kiinnostus ite raacerin 75JPC myllyä kohtaan on ollu kyllä turhankin kauan taas kadoksissa. Kansien mittailu ja tarkempi sorvaus olis tekemättä, olen jopa miettinyt että veis pytyn jyrsintään niin ei tarvis kikkailla turhaan. Nyt kun siis on näillä "upotetuilla" palotiloilla.
Ultraääniperusin kanssa olen myös nyt leikkinyt kiitettävästi, tässä esimerkkejä:
E: Ja joo, näyttää tosissaan että koneen ois kasannu 10wee räkänokka, en tiedä mikä helvetin aivopieru oli perseillä tuon massan kanssa. Sen verta paljo alko vituttaan että kävin jo hinkkaamassa ne pois