No niin vihdoinkin. Paljon tapahtui viikon aikana ja siitä mahtava kuva läjäys.
easyparts paketti piti alentua hakemaan pyörällä
keewayn kenttäpurku
Käyttäjä Lapun roksiin tuli koropala, valkoset vilkunkuvut ja bcd gripit jotka ei vissiin kuvassa ole vielä paikallaan
asennus ES:n virkaa toimittaa jälleen kerran PK, koska paikallisen ostoskeskuksen ES-mekka on purettu ja uusi on rakenteilla ja joskus keväällä päästään sitten kunnolla pärisemään
Ja nyt on sitten viimein kunnollinen vp kiinni ja kylläpä rupes kulkemaan. Mutkasta kiihdyttäminen muuttui miltei vaaralliseksi kun perä lähtee alta pienellä kaasun liikkeellä. Tosin huomasin että pitäisi ostaa kevyemmät rullat kun tuo tekee nyt niin että 0-20 kiihtyy unelmasti ja kone kiertää hyvin mutta sitten kierrokset laskevat kun rullat ulkonee liian aikaisin koska on vakio 6,3g painoset. JA JOS TUOKIN JOUSI LÖYSTYY NIIN JUMALAUTA
Ja sparewheelistä piti käydä hakemassa peiliadapteri kun oli muka väärä kierre vaikka Lapun samanlaisessa peilissä, tosin valkoisessa, oli sopiva kierre..ja samalla mukaan tarttui aiemmin vieroksumani uudet gripit joita olin aiemmin pitänyt nolona jonnetuunauksena samoin kuin f1 peiliä mutta pakko sanoa että gripit paransivat ilmettä reilusti ja kiihtyvyyttä sen 22,54%.
Ja teknisen tunnilla väänsin nopeasti alumiinista ghetto kotelon tuolle itsetehdylle mittarille jossa on siis se rajotin samassa ja ainakin on hyvässä paikassa kun sen näkee ajaessa vaivatta mutta kotelo pitää tehdä jossain vaiheessa uusi parempi.
Ja kyllä nyt kelpaa
Ja käytiin taas käyttäjä joltsun kanssa perinteisellä megaforcen haku reissulla samalla mittaria testaamassa ja ilmeni että jostain syystä se näyttää nyt jotain 7km/h liikaa nopeutta ja en ole onnistunut keksimään miksi. Aiempi versio näytti tasan samaa kuin moponkin mittari mutta sen jälkeen kun ohjelmoin siihen kokonaismatka, trip, keskinopeus ja ajoaika toiminto turhakkeita niin rupesi kusemaan.. vaan rajoitus toimii sentään täydellisesti, kiihtyminen pysähtyy hyvin asetettuun arvoon ja pätkintää ei oikeesti yli 50kmh vauhdissa kuule ainakaan tolla vakioputkella.
Ja eipä se mopokaan jumalauta kovin hyvin toiminut jälleen kerran
eli jälleen kävi niin että just ku luulin että nyt toimii täydellisesti niin pidemmällä matkalla se tekee taas sitä että koneen lämmettyä kulku hyytyy..tai siis tasasella kulkee normaalisti ja kiihtyy mutta pieneenkin ylämäkeen tai vastatuuleen hyytyy jumalattomasti.. Luultavasti se suutin on jälleen liian iso kun menin vaihtamaan sen 75->82 ja otin ilmanputsarin kurin pois mutta siltikin käy liian rikkaalla.. Ja sitten kotona vaihdoin 75 takasi ja laitoin kurinki takas ja sitten vetikin liian laihalle koska olin jossain vaiheessa porannut kuria 3mm isommaksi(aiemmin toimi 3mm pienemmällä hyvin muttavaihdoinisommansuuttimenjakuvittelinkaikkiaägläbläblaalbalba ei jaksa selittää
) ja nytpä veti sitten niin laihalle että meinas jo leipoa tallin eteen kun halusin katsoa tulpan värin ja ajolenkin jälkeen huudatin sitä siinä pihalla jonkun aikaa että tulppa värjäytyy kunnolla ja sitten kone alkoi hyytyä, putkesta ei tullut mitään savua ja koko putki oli varmasti ainakin 100 astetta kuumempi kuin normaalisti ja sammutin sitten koneen äkkiä ja manaten työnsin talliin ja katsoin tulpan joka oli viti valkonen, eli ei hemmetti oli taas katolta hyppy lähellä.. ja sitten kuria pienensin pahvi patenteilla ja tänään toimi sitten hyvin kun pakkanenkin oli laskenut mutta armoton vitutus jälleen kerran.
Ai niin ja matkalla joltsu huomasi myös että mulla tulee pakoputkesta KIPINÖITÄ!!!
Toivon vain että tnt mäntä ei ole menossa ja että kyse on siitä että putkeen on kertynyt paljo karstaa kun oon viime aikoina ajanu vain lyhyitä matkoja ja vielä liian isolla suuttimella mutta nyt sitten pidemmällä matkalla karstat rupesivat palamaan ja sylki putkesta ulos. Siinäki meni parin päivän yöunet sitte
Harvinaisen kummallista kun joltsun xps:ään on joka kerta uusi suutin ollut juuri sopiva, ja mulla tää tuntuu aivan jumalattoman krantulta niiden suhteen..kesällä meni kuukausia että onnistuin saamaan säädöt kohdilleen ja nyt ne sitten kusee pakkasten takia. Ja epäilen että tää kummallisuus johtuu tuosta kirotusta vakioputkesta jossa on kuri irti sisällä, välillä kiilautuu kiinni ja välillä kolisee ja helisee ympäriinsä sisällä, ja vedin sitten sille kilarit ja tänään oli aikomus viimeinkin näyttää sille rälläkkää mutta nousikin jonkinlainen MF verenmyrkytys ja kuume siitä eilisestä reissusta, sitä se teettää kun on elänyt ES selibaatissa
(puheetkin kuulostaa jo hörhöltä).
Ja maalaus suunnitelmat ovat jälleen muuttuneet sen verran että kyllä vedän tuon etukatteenkin samalla metalli mustalla ja lakkaan molemmat, sitten laitan punasia yksityiskohtia(kun tuli nuo gripitkin ostettua punaset), varmaan punaista vannetteippiä, tainno riippuu kiillotanko vanteet kun tuli mietittyä, samoin mietin lohkojen kiillotusta
tosin perse ei välttämättä kestä, ja sidden jotain racing tarroja kohtuudella. Tarra valikoima alkaakin jo kertyä, nyt on ybervirtuaalipippeli malossi tarra ja progrip tarra mutta ne eivät ole mitään siihen verrattuna kun tilaan sitten ebaysta hirveän tarra satsin(tienaa muuten hyvin ku myy niitä jonneille, varsinkin monsutarroja).