Tässä nyt ruuvailtuani sain koneen runkoon ja kaikki muut tarvittavat hilppeet jotta saataisiin sauhuamaan.
On sitä kiva katsella kun erottuukin eikä ole kaiken paskanpeitossa jota matkanvarrelta mukaan tarttuu
Kone nyt ei aiheuta enää enempää työtunteja näillänäkymin paitsi tietenkin kaasuttimen säätö vielä, laitoin neulansokan yhtä alemmas ja 110 pääsuuttimen, kone on vielä talvisäädöillä eli ilmaruuvi on mahdollisimman pienellä tässä tapauksessa, mutta tuon ilmaruuvin säädöllä ja tyhjäkäynnillä pitäisi kone saada normaalisti kiertämään kunhan mäntä ensin syöpyy oikeaan muotoon.
Putki se ei vaan oikein istutuohon, välipillin ja paisarin liitoskohdasta se on niin alhaalla, että ei ketjut mahduvälistä ja muutekin tulee hieman jopa hölmön paljon ulospäin tuolta koneesta tuo paisari... Eei se mitään kerta ei valmiina käy niin laitetaan se käymään.
Nyt siis kyseessä oli vain koekäynnistys että se hyrrää ja ei tarvitse rueta purkamaan imuvuotojen tai muiden vikojen vuoksi. Tässä kuitenkin kuvatodiste, että sieltä putkesta se kaksitahti savuleijuu.
Nyt kun tekniikka pelittää voin ruveta keskittymään ulkonäköön ja hienosäätämiseen, kuten putken suunnittelu, paisari kohta ja välipilli + änkkä kuinka tulevat, vanteidenmaalaus ja tarvittaessa katteiden maalaus, samalla värityksellä kuitenkin katteiden osalta jatketaan.
NYT KUITENKIN SE ISKARI OLISI TARPEELLINEN!
Heittäkää vaikka joku nettisivu josta saisi iskarintuohon jos ei itsellä ole.