Lokari on vihdoinkin lakkaa vailla valmis muutaman epäonnisen sattuman jälkeen : ilmeisesti vakipohjamaali keitti aina yhdestä ja tietystä kohdasta
vaikka mitä yritin, niin eiköhän koko lokari pitänyt muoville hioa. Nooh sitten kun olin maalit saanut hiottua pois ja aloin olla tyytyväinen uuteen maalipintaan, niin eiköhän patja
:D kaatunut koko komauden päälle kun varastossa maalailin ja eikun jälleen hiomaan. Kolmas kerta toden sanoo, vai sanooko. Kun juuri olin saanut maalit suihkittua lokariin ja kaikki näytti jälleen vielä tässä vaiheessa hyvältä, ei kaatuvia patjoja lähellä, kun autotalliin olin siirtynyt maalaamaan, niin eiköhän sieltä juuri jostain paarma pörrää ja siivet edellä?? laskeutuu vasta maalatulle pinnalle ja jää siihen kiinni > eikun vielä kerran hiomaan
Kuvassa märkä ja jo hiukan likainen
Oli myös näköjään unohtunut päivittää, että jokusen viikkoa sitten tilasin käytäjältä _Sylin_teri_ tuollaisen 25x152 palasen hiilikuituteippiä, jolla teippasin etupumput uudelleen, kun kerran väsyneenä yön pikkutunteina sain loistavan idean irrottaa heijastimista jääneet liimataharat bensalla, jolla alkuperäiset teipit pilasin. On tuo komeampaa teippiä, mitä vakiona.
Myös kuituperäkin alkaa olemaan pikkuhiljaa viimein maalausvalmis, kilven reiän olen kuiduttanut umpeen, kitannut ja hionut.
Myös tuota tehari asiaa on tullut mietittyä, ja päädyinkin siihen tulokseen,että jätän vielä ainakin tässä vaiheessa teharin kaverilta hankkimatta seuraavin perustein:
- jättäisin kumminkin prikan paikalleen, ettei veroja tulisi, jolloin huutaisi ja söisi konetta enemmän
- tankilla saisi käydä nykyistä useammin
- poliisit lähtisivät herkkemmin testaamaan. Kun melko paljon kilometrejä vuodessa kertyy, niin koko ajan saisi olla kilpiä hakemassa konttorilta, tänä vuonna ovat 5 kertaa poliisit pysäyttäneet, kertaakaan eivät ole lähteneet vielä testaamaan, kuin äänet ovat olleet normaalit. Tehari olisi jo varmaankin muuten koitunut kohtaloksi
- ylimääräistä rahaakaan ei tällä hetkellä kovinkaan paljon ole
Ainoana plussana näkisin vain paremman kiihtyvyyden ja tietenkin ulkonäön. Jospa sitten joskus tulevaisuudess uudestaan.
Lopuksi vielä muutama kuva mopon nykytilanteesta, kun niitä joskus kyseltiin:
Mitäs pidätte?
Lappu