MOikkarallaa taas kaikille
Kesä taukoa vähä pidelly ja voimia lataillu ja heti ekaks onnistuinkin pläjäyttämään aimo potin! Ensinnäkin nyt 3. kerralla tuli oikeat stefat keulaan, löysin lukko renkaat + ratkaisin laakeri ongelman
Laakeri eivät vieläkään ole hyvät mutta nyt ne eivät ainakaan klappaa (vielä ainakaan)
tekniikan puolelle sen verran että oon kelaillu ton etujarrun kans että siihen vois iskee oikeistaa jonku tehokkaamman
?? Ainakin multa löytyis parempi kahva sydeemi + teräs punos letku
Siis periaatteessahan mulla on laittaa siihen melkei mitä vaan mitä sattuu löytymään mut ajattelin nyt ettei tollai 4 mäntänen näytä hienolta antiikki mopossa? Olisko 2 mäntänen joku aprilian pilipali jarru liioteltua?
Niin joo ja sellast päivitystä että alakauttanen arrowi tulossa noihin kolminumeroisii putkeks johtuen siitä etten näillä näkymin saa hitsiä prkl...
Keula läjäs uusilla stefoilla ja tietty uusilla öljyillä, mopoportissa ei ollu sellasii mageit haitari kumei ni laitoin sitten nuo putsattuna... kuten kuvasta näkee nuo laakerit on vielä vähän patentit mutta ainoa tapa ettei linkkaa ja lankkaa miten sattuu
Terpin namiskat
jopa töötille tein varauksen
Tän näkönen on tuo moppeli tällä hetkellä ja ehkäpä huomenna suunnittelen virtalukkoa
Nyt onkin se missä kaipaan teitä: Mitä teen ulkonäölle? Te tiedätte miten kauhea s1 on ulko näöltä joten sanokaapa mitä sille voi tehä? ITse haluaisin tehä puna/mustan paholaisen mutta tuo ex valkonen (nykyään kusen keltanen) tankki ei oikein istu silmää... eikä muutenkaan
auttakkee!
Niin joo ja koneen pulttaus jämähti taas kun eihän mulla oo mitää pätevää läppä sydeemiä, tulossa on sellai 0,3mm läppä arkki josta olis tarkotus askarrella läpät...