KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
MINÄ HALUAN
Ei se itseasias oo niin paha ajaa sellasta vauhtii ku vois kuvitella
Mut kyl runkoo jonkun verta tulee lattarautaa (10mm) ja lisää putkea nii ei se ihan heti petä..
pbt millos muute sen rattaan saat tehtyy? Ku kaveri sano että niille vois mennä sitä laittamaa, ja on viel levyseppähitsari ite nii vois hitsata, ainaki pysyy. Ens viikolla jos pääsis työn touhuu
Präääm pärpärpärpär
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
no mä yritän maanantaina saada tehtyä.
maapertaja
- Pyörä:
- Aprilia rx 80cc
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 19.6.2012 13:20
Seurantaan
-Gazzu-
- Pyörä:
- Ei olee
- Paikkakunta:
- TurKu
- Liittynyt:
- 26.10.2009 23:14
juu seuraillaan ja onhan se vähä sekoa hommaa ku isketää 125cc konet pv:esee mut onhan se hauskaa myös
ei ne ajo ominaisuudet ihan 40km/h kohal lopu.. kyllä 60 menee ihan tasaisesti ja hallinnas tottakai pysyy
..
70-90 alkaa vähä epätasaisuutta ja hytkymistä välillä huomata
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
Mikä ihmeen kiire sulla on takaratas saada tehtyä jo tässä vaiheessa? Eiköhän se nyt kannattais nuo runkomuutokset tehdä ja sitte kattoa tarkemmin ketjulinjoja kun kone on kiinni. Tämän jälkeen vasta ite näkisin aiheelliseks rattaan tekemisen ja asentelun. Eli mun mielestä tuossa on vielä paljon tärkeämpiä juttuja tekemättä jotka kannattais laittaa pois alta, mitä yks takaratas.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
No ihan hyvä on olla kaikki valmiina.. Ja helpompi ketjulinjaaki kattoa ku on rattaat.
Ja eihän konetta oikei voi ennemmin pistää kiinni kun on ketjulinja kohallaan
Präääm pärpärpärpär
SellYourSoul.90
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 12.9.2005 17:03
KUISKUIS kirjoitti:Ja eihän konetta oikei voi ennemmin pistää kiinni kun on ketjulinja kohallaan
Kyllä ite mielummin laitan moottorin keskelle runkoa ja sitten kattelen miten ketjulinja menee ja miten pitää muuttaa. Se kun ei ole hirveä homma tehdä.
Samaa sanon vielä mitä aikasemminkin sanottu: Tee runko eka kuntoon, rupee sitten ihmettelemään muuta. Toki osia voi hankkia tekniikkaan yms valmiiksi, mutta turha niihin sitä aikaa on tuhlata kun ei niitä vielä tarvitse.
Ja ei sitä ketjulinjaa kyllä ketjuilla katota, ainakaan meikäläisen tallissa. Takarattaaseen pitkä, takuulla suora rauta vinkoilla kiinni ja sitten kattoo miten asettuu. Spacerin vaatimusta voi testata muttereilla, prikoilla sun muilla ja niistä sitten mitata minkä paksusta kiekkoa rattaan alle vaatii.
->
http://i777.photobucket.com/albums/yy54 ... uoruus.jpg->
http://i777.photobucket.com/albums/yy54 ... offset.jpg
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Samalla tavalla itekki ketjulinjaa kattonu.. Juuu, viime tavena ku rakennettii kaverin kans sellasesta 50 vai 70cc lasten mönkijästä vähä erilainen. 200 kuutioinen kone kiinni:) Oli ihmeen tarkka ketjulinjasta.. pistettii just mutterit takarattaasee et saatii ketjulinja suoraksi
Mut mielummin kaiken tarvittavan hommaan jo valmiiksi. Että ei sitte kasausvaiheessa tarvi turhaan odotella vaikkapa takaratasta ku oisi muuten ajokunnossa tai vastaavaa:)
Vieläkään syylärille keksiny viisasta paikkaa.. Nnooh taas mennää tallipaikkaa kattomaa viikon alussa, jos tärppäis nii pääsis rakentamaan paremmin.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 12.11.2012 14:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata
Präääm pärpärpärpär
Nelitahtiteidenmahti
- Pyörä:
- Masai DB 50 -07, Gilera runner SP -99 EX: Piaggio Nrg mc2 -98, Yamaha dt -04
- Paikkakunta:
- Kangasala
- Liittynyt:
- 29.11.2011 20:56
Nyt on niinku sitä asiallista lievästi sairasta meinikiä! :p
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Mikäs siinä jos haluaa kokeilla uutta ja on hurahtanut kaksipyörästen laittamiseen ja etenkin virittämiseen. Toivon, että teet tästä jotain sellaista, että kehtaa vamhempana kehua tehtyä. Eli tee kunnolla, niin kuin uskonkin että teet!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
lokitekki
- Pyörä:
- Laiton Monkey
- Liittynyt:
- 28.7.2007 21:50
Minusta on kyllä tässä virittely kaukana, kaveri hitsaa rungon ja ei tehä muuta mopoa yhtä järeäksi kuin kone on.
Vaikka tämä kiinnostava projekti onkin, niin on myös helppo.
Sitte ruvettais puhumaan virittämisestä, jos pv:n lohkoille laitettas tuosta koneesta yläkerta
Ja koneen kiinnityksestä sen verran, että kunhan takakiinnikkeet on tosi järeät, niin etu ja ala kiinnikkeen tarkotus on vaan pitää runko kasassa.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 12.11.2012 14:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Eikai nyt kaikkea tartte ottaa niin sanatarkasti? Tehoa kuitenki tässä haetaan niin samase sille onko se viritystä vai ei
ei herneitä
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Eipä tämä kyllä virittämistä ole nähnytkään. Siinä vaiheessa kun samasta koneesta ruvetaan repimään lisätehoja, voidaan touhua kutsua virittämiseksi. lokitekin kanssa täysin samaa mieltä. Eiköhän suurinpiirtein jokainen kuitenkin joka hitsauskonetta osaa käyttää, saa jonkun koneen räpellettyä suurinpiirtein mihin tahansa..
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Jeep näinhän se on.
Nnoh talli otetaan aika varmasti mitä tänään käytiin kattomassa. Mutta sen saa vasta tän kuun lopulla. Joten homma periaatteessa jäihin siihen asti.
Präääm pärpärpärpär
_rieska_
- Liittynyt:
- 13.4.2010 22:07
No mites se sun terpis? Kyllä se vaan on mukava lämpimässä tallissa tehä, vielä jos hitsaamaan pystyy niin on ihan 5/5
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista