Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
No pakkohan sieltä on öljyä hävitä jos kerran stefa vuotaa.. Kokeilen vielä pikkuisen isommalla suuttimella, että mitä tekee. Kummiskin toimii niin loistavasti vitosvaihteelle asti, sitten kun pistää kutosen sisään ja ryypyn päälle niin ei hyydy eikä booaa.
Ei se laihallakaan luulis käyvän kun putki ei ole hehkuvan kuuma, sellainen, että kättä voi pikkuisen aikaa siinä pitää.
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Itselläkin kuritonputki ja 85 suutin eikä käy yhtään laihalla.
Jamppo
- Pyörä:
- SkyTeam Monkey 140cc
- Liittynyt:
- 18.5.2008 19:13
Joskus aikoinaan omassa -07 Detsissä oli kurittomalla vakioputkella 120 suutin ja toimi samalla tapaa kuin 85 suuttimellakin, oli vakio ilmanputsari ilman sitä "snorkkelia" . Tulppa vaan oli melko musta 120 suuttimella mutta ei röpöttänyt tms.
WhosAllu
- Pyörä:
- Kotka
- Liittynyt:
- 2.4.2012 20:52
Itellä oli dt:ssä enoxin ja piperin kanssa 115. Ja neula oisko ollu keskellä vai siitä seuraavassa rikkaammassa lovessa.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Jepjep
Noniin, miksi tämä paskoo tulpat parin kunnon ajokerran jälkeen? Ei käy rikkaalla, eikä laihalla eli säädöt ok. Staattori vaihettu. Eli paskoo näitä br9s tulppia, mutta ei pasko 6 lämpöarvon tulppaa?
Pitäisikö vain tuolla 6 lämpöarvon tulpalla ajaa kun se ei hajoa ja muutenkin toimii samanlailla kuin tuolla 9 lämpöarvon?
Talvilook.(musta penkki tilattu)
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Säädöt rikkalla tai öljyä saa liikaa... röpöttääkö se vielä alakierroksilla?
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Ei röpötä enään missään vaiheessa, ihan yläkiekoilla kutosella pikkuisen hidastuu vauhti, mutta sekin korjaantuu ryyppyä laittamalla eli pikkuisen isompi suutin saisi olla, että ylhäältä vetäisi ilman ryyppyä.
Ajan seosbensalla ja seokset on 2,5%.
Tepa_
- Liittynyt:
- 31.5.2012 15:34
6 Lämpöarvon tulppahan o iha helvetin kuuma? Ite en kyllä ajaas sillä yhtään sehän polttaa mäntään reijän? Ja oikee tulppahan on br9es, eli kokeele sitä?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Siis joka kerta on ollut tuo br9es, en vaan muistanut tuota loppua. Kun sain tämän, oli paikoillaan tuo 6 lämpöarvon tulppa ja on ollut sillä kauan ja itsekkin ajelin jonku aikaa, ennen kuin huomasin, että on 6 lämpöarvon tulppa.
Olen katsonut tulpanreijästä, niin männässä ei ole reikää, eikä edes reijän alkua.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Ku nyt on talvi niin jotkut laittaa lämpösempiä tulppia. Mitä jos kasia kokeilis ?
The Eki
- Pyörä:
- Huoleton hevoseton mies!
- Paikkakunta:
- Haukipudas
- Liittynyt:
- 11.4.2011 18:25
Katoppa minkäläisessa kunnossa on kampiakselin sefat. joskus mopot rikkoo tulppia jos on huonot stefat.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Ei ainakaan magneeton puoleinen stefa ollut paskana.
Nyt on kokeilussa 8 lämpöarvon tulppa ja pistin 95 suuttimen kiinni. Nyt vetää hienosti yläkiekoillakin. Katsotaan mitä tulpalle käy.
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
Mulla on samaa ongelmaa betan kans. Tulppia menee enemmän kun bensaa. Yhdellä pääsee sen 15km ja sit rupeaa pätkimään yläkierroksilla, mutta puolikaasulla pystyy ajamaan.
On kokeiltu 7-9 lämpöarvon tulppia, kaasaria säädetty vaikka kuinka ja laihalla ei käy.
Yläkerta tarkistettu, imuvuotoa ei pitäisi missään olla...
Alkaa pian iteltäki loppua ideat miistä etsiä vikaa
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Ootko staattoria yms. kokeillu vaihtaa?
Itsellä menee aivan pimeäksi ne tulpat, ei anna ollenkaan kipinää.
DOGI
- Liittynyt:
- 20.11.2011 14:43
Itel oli derbis aikoinaa sellane et pasko tulpat ku ne magneetost (muistaakseni) lähtevät piuhat sinne cdi:hi oli hiema kuoriutunu ja otti toisiisa kiinni. Oli sillei et uudet tulpat kesti pari ajoa (ei ollu mitää tietyy kilsamäärää) ja sit alko pätkimine ja sit ei enää käynnistyny ollenkaa ku hetkeks hörähti ja tulppa piti vaihtaa
Ja seki oli säädöis ja kierti hyvi ja kulki ilma röpöttämistä.
Ongelma sit korjaantuki sil et ne johot teippasin ympäriltää sillei et ei ottanu kiinni enää ja sit ei enää tulpat hajoillu
Eli jos vaik katot johot läpi josko löytys jotai, ite en edes tienny et tommone vaikuttas mitekää tulppii mut ilmeisesti vaikuttaa ku huonosti saa sähköä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista