Sainpa sykösen käynnistettyä pienesti ja muuta räplättyä
Eli laitoin tohon nyt vaan testi mielessä 21mm dellortto "racing" kaasarin ja sillä se lähti ryypyllä hetkeks käymään, ihan hiljasilla kierroksilla ja sammu heti kaasusta eikä enään lähtenyt Nooh pitää katsoa mikä tuli paremmalla ajalla.
Mutta sitten muita juttuja, eli puslat on nyt vihdoin tilattu kaverilta ja tankkia kokeiltu ihan bensalla ja TAAS se jostain perkele tippaa alkaa pikku hiljaa ärsyttämään toi tankin vuotaminen ja mietinkin että onko kellään kokemusta semmosesta kemiallisesta muovista mikä tarttuis tonne tankin sisäpinnoille ja toppais vuodot?
Sitten tuli tosiaan sovitettua paria jarru poljinta tohon ja eipä ainakaan samurain, bse, kawa kmx jarru polkimet käy sinne päinkään ja aloinki kelata tehä senkin täysin itse niin saa ainakin sopivan.
Olisko jollain muuten ponssata mulle yhtää pienempää detsin taka ratasta ? En millään jaksais alkaa rattaa takia makselee posteja jne. köyhä kun olen.
Niin ja asensin tohon oikeen KTM pikakaasu kahvan ja vaijerin ja kyllä on lyhyt liike
Tosiaan homma etenee varmaan kytkin kahvan hankkimisella, kunnolla käyntiin saamisella, puslien laittelulla ja senmoisella. Mutta kattellaa taas!
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram