Hyvännäköistä laittelua
Kemiskistä en tiiä, mutta bilteman epoksitäytteistä, eli semmoisista muovailuvahamaisista puikoista on hyviä kokemuksia. Saa erikseen valuraudalle, alumiinille sekä puulle ja veneilllekin omaansa.
Kestää kiinni ja muotonsakkin pitää viellä ainakin viidessä sadassa asteessa vaikka paljolti silloin pehmeneekin.
Tosta pakoaukosta voisin väittää että vois olla parempikin. Itse aukko on ihan hyvän näköinen mutta kanava sen takana näyttää supistuvan kovin jyrkästi alkuun ja siitä jatkavan tasapaksuisena. Itse nuo olen viilaillut lähtemään sivuilta ikäänkuin suoraan eteenpäin ja siitä jokseenkin tasaisesti supistumaan laipalle asti.
Tietty jos pytyssä ei tähän materiaali riitä niin tilanne on mitä on.
Noilla asteluvuilla ainakin pitäisi päästä jo pitkälle, en usko että niitä ihan heti tarvii korottelemaan lähteä. Aika-aloja laskemalla viisastuu tietty enempi.
Mulla muuten olisi takataskussa eräs pakoputki kaava jolla olen nuo omat viimeisimmät sätöstelyt mitoittanut. Vähän kiinnostaisi tietää miten toimii muissakin vehkeissä. Jos kokeilun halua löytyy niin pistä viestiä
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?