Hyvältä näyttää! Tosta sun imukaula ongelmasta niin ite tein sillee et vedin dremelillä vakio(17,5mm) metallisen imukaulan 21 milliseks! ps. Mul ois myydä se vakio imukaula (muokkaamaton) joka on 17,5mm josta voisit tehä sen 21mm poraamalla!. Ja se vakio kumihan on jo valmiiks 21mm nii siihe ei tarvii koskee!
Ei tarvetta, ostan varmaan Top Racingin 21mm imukaulan, näyttää olevan juuri derbiin sopiva ettei asento muutu.
Ja ei vieläkään näy uuden rungon papereita, oli lähettäjä laittanut lähettäjän ja vastaanottajan nimet väärinpäin niin ei ihmekkään..
Sitten muuta, kiksin takana oleva ns jousi meni poikki ja tulihan se nopeasti vaihettua uuteen, ja uudet öljyt tietenkin. Bidalotin änkästä kierretangon loppu on lentänyt nylockin kanssa jonnekkin. Eli siihen uutta kierretankoa ja hitsaamaan. Luultavasti joudun myös tekemään uutta holkkia alkukäyrään koska tahtoo vuotaa öljyä ihan perkeelesti. Välipilliin jouduin ostaessa tekemään viillon ja levittämään sitä holkilla että edes sain sen paisariin kiinni. Laatua en sanoisikaan kovin parhaimmaksi vaikka Bidalottia kehutaan niin kovasti.
Päivitystä taas projuun, rungon paperit saapuivat vihdoin ja huomenna vien konttorille. Sitten jotain ei niin mukava.. koneesta alkoi kuulumaan jonkin sortin rahina, kuuluu luultavasti kytkinpuolelta(ensiöratas tai kytkinkruunu), en kauaa ole ehtinyt vielä uudella tekniikalla edes ajamaan joten en usko että petilaakerit ois menny.
Noh, aina ei voi voittaa joten se on purettava lähiaikoina.
Hieman päivitystä eli huomenna aloitan luultavasti derbin purkamisen ja rungon vaihdon, samalla joudun kurkkaamaan kytkinpuolelle kun rahisee aika hurjasti.
Yllättävän hyvin kulkee vaikka onkin alimittainen kaasari ja putki vastaa enoxia? Ja mitä tuolle vanhalle rungolle on käynyt, kun on noin pahaan kuntoon päässyt?
Pakkohan se GoPro lainata kaverilta kunhan osat saan, ei vocan myyjä vieläkään ole päättänyt että myykö vai pitääkö itsellään.
Damppa kirjoitti:Yllättävän hyvin kulkee vaikka onkin alimittainen kaasari ja putki vastaa enoxia? Ja mitä tuolle vanhalle rungolle on käynyt, kun on noin pahaan kuntoon päässyt?
Koska putkihan ei ole E-NOX. Entinen omistaja kuulemma ajellu paljon polkuja pitkin niin veikkaan että kiveen ottanut.
Kaasari on todellakin alimitoitettu, tilalle tulee:
Mikuni TMX27
CR85 Imukaula
Voca Racing 80cc Putki
Pakoaukon viilaus kunhan dremellin saan.
Viimeksi muokannut JX päivämäärä 1.1.2015 16:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Nyt kun selvitin koneen rahinaa niin petyin taas. Alakerrasta neulalaakeri paska = kampi väljä.
Tässä syy miksi väljeni:
Kuten kuvista näkee, tiivisteen seinämässä on 2 terävää uraa jotka hangannut vähitellen tiivisteen paskaksi. Samalla nesteet päässy alakertaan ja siitä voi jo päätellä mitä tapahtuu.
Laitoin viestiä scootfastille että ottavat airsaliin yhteyttä. Toivottavasti saan uuden kampiakselin ja sylinterin...
Todo:
Tehdä toisesta koneesta varakone (50cc tekniikalla, mahdollisimman luotettava)
Toivoa parasta että saan uuden kampiakselin ja sylinterisarjan (petarit voin ostaa itse)