No se mittari, siis se mittari. Kun se mittari ei...
Yleensä kun on tehnyt jonkun muokkauksen ja vaikka vähän tyrisi sen, niin ajan myötä sen alkaa hyväksyä ja alkaa pitämään siitä. Tässä kävi päinvastoin... Tänään katoin valosammalla mittaristoo ja käynnistin pärrän. Kun mittariin tuli valo niin se ratkas. Ruma se on
Merkkivalot ja ajetut kilometrit ei mulle siinä merkkaa mitään, mutta tuo bensamittari on tärkee. Meinasin että pilkon sen ja teen bensamittarille vaikka neliön muotosen lasillisen katteen tai sitten siirrän sen katteen taakse silleen että bensamäärän voi tarkistaa paikallaan ollessa. En vaan vielä tiedä miten se mittariston purkaminen hoituu.
Kawasakin 4stunt kaatumaraudassa oli paikka vakio mittarille. Mittari oli helppo siirtää siihen pitkien johtojen ansiosta ja se ei ollut näkymää tai highchairia haittaamassa tangossa.
Eikä varmaan kovin laiton olekaan vaikka sitä ei nää ajossa lukea
Samantyyppistä ratkasua mietin tälle skootterille. Kun sillä ajetaan muutenkin kaasu pohjassa. Ja ei tämä tule työ- tai koulumatkoihin. Mulla on perjantai joka päivä
KIITOS KELA JA ILMARINEN
Sit sain tehtyä astinlaudat. Helppoa hommaa kun on hyvä terä ja hyvä saha ja kallista alumiinipeltiä. Eikä yhtään kaduta että tein kaksiosaisen.
Pito on liiankin hyvä. Pitää vielä porata kiinni tuo ja porata isot reiät itse katteen kiinnittämistä varten. Meinasin tehdä 40mm reikiä täyteen nuo levyt, mutta ei sellasta terää ole sattunut silimään. Pääosin puuhun tarkotettuja sellaiset. Joulukuusiterä taas on liian pieni tai liian kallis. Rei'istä näkyisi oranssiksi tuleva kate niin se ois hieno.
Ja tänään tein kaasuvaijjerin. Ei ollut niin helppoa ja hauskaa hommaa kuin olisin luullut sen olevan. Kaikissa vaijerin osissa oli kymmenesosamillien kokoisia heittoja joten niitä piti modata. Hyvä siitä tuli silti. 25cm pidempi kuin alkuperäinen ja hyvin riittää. Pitää vaan vielä öljytä se.
Tällainen tuli siitä penkin sisäkatteesta kun korotin sitä kaasarille tilaa tehdessäni.
Kaunis se ei ole, mutta niin et ole sinäkään.