Nohh... kuinkas kävikään se onkin vähän pidempi juttu, toisaalta taas kannattaa todennäköisesti kertoa tänne koska monien projektitopikeista saa sellaisen käsityksen että tää rakentelu on aina kivaa ja sujuu ilman vastoinkäymisiä.. Mut niinku varmaan ne fiksuimmat filosofit siellä arvaa niin eihän se niin ole...
Tosiaan silloin talvella kun tää projekti alkoi lähennellä loppua ilmestyi myös monia takaiskuja jotka viikko viikolta hidastutti Derbin valmistumista, taustalla hirveä toivo että pääsis ajaa samalla mopolla 9-luokan päättäreihin.. Lopulta kuitenkin selvisi totuus etten enää mitenkään kerkeäis saada mopoa kasaan, Ja jos totta puhutaan niin sisimmässäni tiesin ettei kannata alkaa hoppuilemaan koska mopoon oli jo panostettu ja sijoitettu senverta paljon..
Mut koska toimivaa mopoa talouteen tarvittiin niin käytiin hakemassa liikkeestä tilapäinen korvaava ajokki (DERBI SENDA X-TREME 2014) Sillä oon nyt ajellu muutaman kuukauden ja en oo oikeestaan kertaakaan sinä aikana koskenu projektimopoon...
Kuinkas ollakkaan nyt pari päivää sitten klikkasin vahingossa auki tän topikin ja kattelin kuvia tästä ja samassa tajusin että nyt on se aika ku tää pitää rakentaa loppuun.. Haluun kuitenkin päästä vielä ajamaan mun oikealla mopolla sillä ainoalla ja oikealla!
ELI ITSE ASIAAN!Tänään kävin kaivamassa derbin pois vajasta ja puhdistelin
pölyt,pesin oikein huolella ja istuskelin varmaan tunnin unelmoimassa että miten hieno siitä tuleekaan kun saan valmiiksi..
Viimeks homma jäi siihen että todettiin sytytyksessä olevan vikaa ja todennäköisesti joko cdi tai staattori paskana. Toisinsanoen nyt pitää vähän säästellä ja sitten pääsee ostelemaan uutta palikkaa.. Derbin tekniikkaan saattaa tulla vähän muutosta nimittäin uuden derbin mukana tuli Tecnigas E-nox Ja aattelin että vois olla kiillotettuna ja erillaisella änkällä ihan mielenkiintonen lisä toho Derbii, en ole varma että onko peräti se SS versio eli ruostumaton, pitää ottaa selvää!
Loppuun vielä ''kaverikuva'' kurjuuksista!
-SliXi